Innkjøp til babyen

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Hvordan ligger dere ann jenter?
Har dere fått i hus alle de store tingene? Ferdig med kles shoppingen?
Eller har dere enda mye igjen?

Så lenge vi ikke vet kjønn vet vi heller ikke om klærne til brødrene funker denne gangen ;) ellers har vi alt utenom bytte av vogn

Har ikke begynt enda :p Har alt etter storebror så.. Må bare gå gjennom klærne også må vi kjøpe ny bilstol. Også bytte ut babynestet da jeg ikke er fornøyd med det vi hadde sist :)

Kjøpt alle store ting og det meste av klær (mangler et par ullbodyer og noen pysjer bare..)
Trenger å få kjøpt dyne, laken og annet småplukk. Skal ta meg en tur på Kid før 40% tilbudet på babystæsj går ut, så er resten av det jeg trenger diverse fra apoteket. Det tar jeg litt nærmere termin :)

He he... Her har vi handlet noe klær og akkurat kjøpt noe sengetøy og dyne på Kid :P Mine foreldre skal kjøpe vogn og så lenge jeg klarer bestemme meg kjøper vi den i starten av oktober. Bilsete og seng vet vi hva vi skal ha, men orker ikke lagre store ting lenger enn nødvendig ;) Så rolig foreløpig :P

Vi har bilstol, seng, vugge, ammepute, stellebord, lekegrind, badekar, moby-wrap bæresjal, dyner, sengesett, saueskinn.
Klær har vi arvet i hauger og lass. Hentesettet er kjøpt inn! (Prøver å strikke et selv også, men selvtilliten er ikke helt på plass, så derfor kjøpte jeg et i back up!)

Vi har vogna etter førstemann, men jeg likte den ikke, så det blir nok en ny vogn.
Det som mangler er nok helst bleier og stelleprodukter. Men tenker at det kan vi ordne når han er kommet , og vi ser hva vi egentlig trenger.
Og så skal vi ønske oss en ny babycall og en tripp-trapp stol til jul!

Så jeg tror egentlig vi har kontroll:)

Mangler vel igrunn bare basen til bilstolen og bleier og sånn smått nå :) 26 uker, så tidlig ute :P Men tenkte det var greit å handle litt og litt hver måned, man skal tross alt snart begynne på julegaver og sånt som koster også snart..

Vi har kjøpt inn minst mulig vi :p kanskje litt dumt! Hehe.
Vi har kjøpt brukt stellekommode med badebalje, bedside crib og vogn på Jollyroom. Vi har også lånt bilsete av et vennepar.
Resten mangler vi, ikke kjøpt noe klær :) skal male og fikse barnerommet før vi kjøper inn masse slik at vi har et sted å putte det :) foreløpig står kommoden og crib'en i stua :p så bør nok begynne å gjøre noe :) Hehe...

Er ferdig med å pusse opp barnerommet. Men mangler en del møbler der inne.
Vogn er kjøpt og litt klær.
Så mangler ennå mye, men usikker på hva som trengs. Skjønner at bilsete, stellebord og seng må på plass. :)

Så godt å se at det er flere enn meg som nærmer seg mål :p
Her mangler seng og noen pysjer bare :p (dette kommer på plass ila oktober)

jeg er ferdig, uten om de små detaljene.

Har bekkenlønsing og blir mye nettshopping/drømming :P

Har etter storesøster: seng, vogn, bilsete, litt klær (får gutt nå) sengetøy ++
Har kjøpt inn babynest, gutteklær, bilstolpose, guttesengetøy ++

Så jeg TRUR jeg er ferdig, nå er det bare bleier, ammeutstyr etc igjen.

Jeg vet jeg er veldig tidlig ute, var det med første også, men med bekkenløsning og termin i desember så må jeg ha ting unna før jeg blir hel invalid...

Og det er bra det ikke bare er meg! :)

Er så og si ferdig. Barnevogna er bestilt, men ikke i hus enda. Mangler ellers noe stelle,- og ammeprodukter, saueskinn og madrass til vuggen. Ellers har jeg ikke kjøpt så mye klær i 62 og 68, meste i 65 bare. Vet ikke hvor lure kjøpene mine har vært, men men. Har også bekkenløsning så blir en del nettshopping :)

Siden storebror er under 2 år så har vi det meste etter han. Jeg kjøpte akkurat bilstol til babyen ;) så alt er egentlig klart. Bare noen sånn små praktiske ting til stelleplassen ol som må hankes inn.

Har seng, vogn, stellebord og en del klær. Bilstoler blir det neste som kommer i hus:) Mangler en del småting enda!

Her gjenstår det å bygge barnerom. Også må vi ha ny seng. Ellers har vi det aller meste fra førstemann. Er vel bare bilstolpose som mangler :)

Back
Topp