Innkjøp til babyen - din beste og din dårligste erfaring

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Dere som har hatt baby tidligere: Blant alt dere har kjøpt inn til babyen skulle komme, hva har dere vært mest fornøyd med, og hva har dere vært minst fornøyd med? Har dere noen gode tips til hva man absolutt bør kjøpe, og hva man like gjerne kan styre unna? :-)

Hadde ikke brukt for ammeputen jeg brukte 499 kr på ;)

Bilstol med base kjøpte jeg altfor sent :) Veldig fornøyd med vogna mi også, Bugaboo Cameleon :)

Kan ikke helt huske å ha kjøpt noe skikkelig ubrukelig? Fikk bæresjal i gave, men fikk en utrolig rolig og lite krevende baby, så det ble aldri brukt....

Gjør god research før man kjøper noe, så går det oftest bra :)

Bilstol med base kjøpte jeg altfor sent :) Veldig fornøyd med vogna mi også, Bugaboo Cameleon :)

Kan ikke helt huske å ha kjøpt noe skikkelig ubrukelig? Fikk bæresjal i gave, men fikk en utrolig rolig og lite krevende baby, så det ble aldri brukt....

Gjør god research før man kjøper noe, så går det oftest bra :)
Du som har boogaboo... Har sett litt på den, men er den stødig og god? Hvordan er sportsdelen, synes kanskje den så litt spinkel ut? Men nå har jeg ikke prøvd den med en unge i da. Sambo likte den buffalo veldig godt nemlig, så da må den vurderes.

Du som har boogaboo... Har sett litt på den, men er den stødig og god? Hvordan er sportsdelen, synes kanskje den så litt spinkel ut? Men nå har jeg ikke prøvd den med en unge i da. Sambo likte den buffalo veldig godt nemlig, så da må den vurderes.

Jeg synes den er stødig :) Sportsdelen er absolutt ikke spinkel! Jeg bare elsker den vogna, spesielt at den er så lett og liten når en foldes sammen. Bagen er STOR! Har også sett på Buffalo, men har allerede så mye ekstrautstyr til Cameleon, så da går jeg for en ny slik en :)

Back
Topp