Neonate 5 ett eller annet. Lada vår 6 ganger på snart 4 år.Babycall til barnevogn, hvilken vil dere anbefale? Vi har allerede en avent til soverommet, men tipper lillebror blir å sove en del lurer i vogn. Trenger ikke være så dyr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neonate 5 ett eller annet. Lada vår 6 ganger på snart 4 år.Babycall til barnevogn, hvilken vil dere anbefale? Vi har allerede en avent til soverommet, men tipper lillebror blir å sove en del lurer i vogn. Trenger ikke være så dyr
Vi mange badebalje, går nok for Stokke flexi. Har vært veldig fornøyd med den tidligere! Tror vi skal ha med stativ denne gangen. Sist vi hadde bebis hadde vi stor vask på vaskerommet der vi også hadde stellematte og alt sånt. Da badet vi baby i den vasken, og brukte balje når de ble større, veldig greit. Men vi har flyttet siden den gangen.Apoteket, ja, der mangler vi litt også. Har ikke hentet babyboksen heller, kanskje jeg skal ta turen innom i morgen når jeg først skal utFøler vi har alt bare callen kommer nå.
Og litt fra apoteket.

heldigvis ikke mye igjen! Men angrer på at jeg ikke sykemeldte meg for et par uker siden
Det er så mye på apoteket som skulle vært kjøpt, men tror jeg har det meste på vei i ei pakke nå, sånn utenom alt vi har fra før.Apoteket, ja, der mangler vi litt også. Har ikke hentet babyboksen heller, kanskje jeg skal ta turen innom i morgen når jeg først skal ut![]()

Jeg har gått berserk på Jollyroom siste mnd av samme grunn. Har ikke telling på hvor mange pakker samboer har måttet henteJeg skulle liksom ordne så mye nå, når jeg endelig har perm, men rygg/bekken lenker meg til sofaenheldigvis ikke mye igjen! Men angrer på at jeg ikke sykemeldte meg for et par uker siden
![]()

Ja, enda godt det finnes netthandel. Blitt mange pakker her ogsåJeg har gått berserk på Jollyroom siste mnd av samme grunn. Har ikke telling på hvor mange pakker samboer har måttet hente![]()
men har så lyst til å gå i butikken og kjøpe noen klær jeg mangler. Det hadde vært så koselig
Jeg har kjøpt følgende:Hva har dere skaffet til dere selv? Av "amme-utstyr" og slike ting? Er førstegangsfødende og føler meg helt i villrede her...
Vurdere en slik NatureBond. Jordmor i kommunen mente jeg ikke trengte noe elektrisk pumpe - og isåfall var det mulig å låne en fra Helsestasjonen for 290 kr, så man slipper å kjøpe en selv.
Men hva annet trenger man i forhold til f.eks amming? Eller iforhold til plager etter fødsel? Nå skal jeg riktignok ha planlagt keisersnitt, så kjølebind og slik trenger jeg jo ikke vil jeg tro. . .
Har også vurdert å skaffe noen slike Silverette brystvorte kapsler. Noen som har erfaring med slike frafør?
Hva har dere skaffet til dere selv? Av "amme-utstyr" og slike ting? Er førstegangsfødende og føler meg helt i villrede her...
Vurdere en slik NatureBond. Jordmor i kommunen mente jeg ikke trengte noe elektrisk pumpe - og isåfall var det mulig å låne en fra Helsestasjonen for 290 kr, så man slipper å kjøpe en selv.
Men hva annet trenger man i forhold til f.eks amming? Eller iforhold til plager etter fødsel? Nå skal jeg riktignok ha planlagt keisersnitt, så kjølebind og slik trenger jeg jo ikke vil jeg tro. . .
Har også vurdert å skaffe noen slike Silverette brystvorte kapsler. Noen som har erfaring med slike frafør?

Jeg har laken i vogna bare nå. Og dyne. Evnt teppe. Fikk varm unge sist. Har vår og høst pose. Men. Den venter på kjøligere dager. Lammeskinn også.Hva har dere kjøpt inn av pysj til lille? Har veldig mye body, men kun to pysj og de er i størrelse 56. Har termin 2. juli, så hun blir jo født midt på sommeren - så veldig usikker på hva jeg skal handle inn av pysj, om jeg skal ha lange eller korte ermer, fra hvor... Synes Lilleba har utrolig mye fint, men er jo selvsagt dyrt om det ikke blir brukt.
Og hva med liggeunderlag i vogn om sommeren? Må vel ha lammeskinn til vinteren, men pt. har vi kun kjøpt inn vognpose (Vokse Sky Light sommerpose). Hva bør vi legge i bunn på de varme sommerdagene?![]()
Jeg har nok altfor mye body og pysj i 50 og 56, bestilt pakker fra Finn. Spent på hvor mye jeg får brukt, hehe.Hva har dere kjøpt inn av pysj til lille? Har veldig mye body, men kun to pysj og de er i størrelse 56. Har termin 2. juli, så hun blir jo født midt på sommeren - så veldig usikker på hva jeg skal handle inn av pysj, om jeg skal ha lange eller korte ermer, fra hvor... Synes Lilleba har utrolig mye fint, men er jo selvsagt dyrt om det ikke blir brukt.
Og hva med liggeunderlag i vogn om sommeren? Må vel ha lammeskinn til vinteren, men pt. har vi kun kjøpt inn vognpose (Vokse Sky Light sommerpose). Hva bør vi legge i bunn på de varme sommerdagene?![]()
TakkJeg har laken i vogna bare nå. Og dyne. Evnt teppe. Fikk varm unge sist. Har vår og høst pose. Men. Den venter på kjøligere dager. Lammeskinn også.
Pysj har jeg droppa. Sove i bleia eller body. Har langermet etter storesøster. Men de er for varme nå.

Vi også har Najell faktisk, og den kan jo brukes - så absolutt! Virker som om den kan brukes i kombo med vognpose også på kjøligere dager, så det er jo supert!Jeg har nok altfor mye body og pysj i 50 og 56, bestilt pakker fra Finn. Spent på hvor mye jeg får brukt, hehe.
I vogna har jeg og kun laken akkurat nå, tenker ikke vognpose i sommer, men kjører teppe/dyne etter behov. Også har jeg najell sleep carrier som også sikkert blir brukt litt direkte i vogna![]()

Til vogn har jeg alltid bare brukt vognbose som enten har vert egnet til sommer/vår, eller vinter, har aldri følt behov for noe annet heller med storesøster. Vi har bare regulert på sommeren ved å enten ha åpen pose, evnt et helsepledd/musselinpledd i tillegg på somneren , eller litt tykkere pledd når det går mot høst/vår i den tynneste posen.Hva har dere kjøpt inn av pysj til lille? Har veldig mye body, men kun to pysj og de er i størrelse 56. Har termin 2. juli, så hun blir jo født midt på sommeren - så veldig usikker på hva jeg skal handle inn av pysj, om jeg skal ha lange eller korte ermer, fra hvor... Synes Lilleba har utrolig mye fint, men er jo selvsagt dyrt om det ikke blir brukt.
Tusen takk for erfaringen din! Tror jeg bestiller 2 pysjer fra KappAhl, så har vi 2 stk i 50 og 2 stk i 56, også bare kjøper vi mer om behovet er der. Greit å ha noe liggende hjemme tenker jeg.Til vogn har jeg alltid bare brukt vognbose som enten har vert egnet til sommer/vår, eller vinter, har aldri følt behov for noe annet heller med storesøster. Vi har bare regulert på sommeren ved å enten ha åpen pose, evnt et helsepledd/musselinpledd i tillegg på somneren , eller litt tykkere pledd når det går mot høst/vår i den tynneste posen.
Når det gjelder pysj så har jeg faktisk kjøpt inn endel av de både i 50 og 56, har kjøpt bommulpysjer fra hm/kappahl, har noen med lange armer/bein og noen med korte armer og bein. så har jeg synes de har vært veldig greie å bruke som «plagg» på dagtid også til tider. Så om det er varme netter så blir de brukt på dagtid også tenker jeg.
Lilleba er vel og fint det, har hatt noen av de til første. men utrolig overpriset og oppskrytt merke vil jeg si, de er myke, men jeg synes de fort mister endel mykhet i vask selv om man vasker etter anvisning, de er litt tykke og klumpete. Har likt de, men i litt større strl, da har de passet lenger og ikke føltes så store og klumpete da barnet har blitt større.
Koster nok med barn ellers si! Takk 
Jeg er godt fornøyd med Lindex sine pysjer, toveis glidelås for enkelt bleieskift og 3 for 2! Syns det er fine også. Lilleba er veldig fine, men jeg kan love deg at når du står og skifter bleie om natta er alle de knappene mer enn irriterendeHva har dere kjøpt inn av pysj til lille? Har veldig mye body, men kun to pysj og de er i størrelse 56. Har termin 2. juli, så hun blir jo født midt på sommeren - så veldig usikker på hva jeg skal handle inn av pysj, om jeg skal ha lange eller korte ermer, fra hvor... Synes Lilleba har utrolig mye fint, men er jo selvsagt dyrt om det ikke blir brukt.
Ja de knappene gjør meg nok gal haha. Har omslag på alle body og glidelås på de to pysjene i størrelse i 56. Kjøpte med knapper nå fra HM, da de bare kostet 79kr, og jeg ikke aner om det trengs engang. Kjøpte disse to, så har vi en i størrelse 50 med lengde og en i størrelse 50 som er kort, så får vi testet litt:Jeg er godt fornøyd med Lindex sine pysjer, toveis glidelås for enkelt bleieskift og 3 for 2! Syns det er fine også. Lilleba er veldig fine, men jeg kan love deg at når du står og skifter bleie om natta er alle de knappene mer enn irriterende
Jeg kommer til å ha helseteppe eller noe i bunnen av vogna, tenker jeg![]()