Innkjøp for gode til å overse!

MonicaA

Forumelsker
Fy søren, jeg EEEEEEER så fornøyd! En bekjent av meg skal flytte og får ikke noe spesielt med lagringsplass. Så idag kjøpte jeg, 10+1, bilstol Maxi Cosi med isofix, Emmaljunga Edge Duo ink. bilstoldapter og tilhørende stelleveske og stellekommode i PLETTFRI stand til 6100.- :D Vet jo det er tidlig, men dette var for gode tilbud til å hoppe over. Klarer fremdeles ikke helt å skjønne hvor heldig jeg har vært! image.jpgimage.jpgimage.jpg

Så kjekt!

Wow for et kupp! :D Hadde garantert gjort det samme har jeg kommet over noe sånt :) Kjempe fin vogn, å det stellebordet er så snedig, blir en fin, vanlig kommode etter man er ferdig med stellebord tiden :)

Ja, jeg klarer ikke helt å forstå hvor heldig jeg var :p men samtidig er den en liten stemme som roper at det er galskap så tidlig, men kjøpt er kjøpt!

Å heldiggris! Veldig fin pris.. hvilket merke er det på stellebordet? Den varianten så ut til å passe perfekt på badet vårt..

Å heldiggris! Veldig fin pris.. hvilket merke er det på stellebordet? Den varianten så ut til å passe perfekt på badet vårt..
Står Brio heilt nede på stellebordet :)

Så bra :-) med første kjøpte vi vogn når jeg var kommet rundt 12 uker ;-)

Back
Topp