Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva er MME?Jeg er ikke så nøye på det lenger, tenker at om det går galt så får vi bruk for det senere uansett, da vi uansett vil ha ett barn til om det ender på verst tenkelige måte. Dette blir barn nr 4, så vi har alt fra før.. men er det noe jeg har lyst på så kommer jeg til å kjøpe det. Har begynt å sy babyklær, noe som i grunn blir det samme som å kjøpe noe til babyenBestilte mer stoff før helga, for å kunne sy mer.
Jeg tenkte annerledes med nr 1 og 2. Tenkte jeg ikke kunne begynne for tidlig i tilfelle det gikk galt. Synes tenkemåten min nå er bedre
Forresten, så har jeg allerede tatt imot gratis bleier i str 1 og 2. Og i stad kjøpte jeg MME fra ei på FB. Skal til Sverige i oktober og kommer da til å kjøpe masse MME![]()
MorsmelkerstatningHva er MME?![]()
Si ifra om du skal selge fox'en daHar holdt av en brukt Bugaboo-donkey i blue melange til over helga. Jentungen har fox i blue melange, og jeg elsker den fargen!

Skal nok ha begge inntil videreSi ifra om du skal selge fox'en da![]()
![]()

Noen som har noen formening om hva som er greit å ha til en aprilbebis?Vognutstyr, klær osv. Vi har en gutt på 2 år fra før, han ble født i oktober og da var det jo rett i vinterpose i vogna bl.a. Nå er jeg litt mer usikker på hva som er lurt? Bor på østlandet
Enig her. 3 her er mars baby og vi brukte lammeskinn, ullteppe og dundyne i vognen fra start. Lettere og regulere varmen ved og løfte litt på dyna og fjerne teppe. Brukte tynn ulldress og lue, votter, sokker på baby.Sniker
Du kan ha dyne i vognsstørrelse, ullpledd og lammeskinn til aprilbabyså er der lettere å regulere om du bruker dyne med teppe under, eller kun teppet!
Og ellers er tynn ulldress/hjemmestrikk ofte fint til nyfødte. Kn jo fort være ganske kaldt i april, men samtidig også 12-15 grader og sol. Så enkel regulering er bra, derav dyne fremfor vinterposen![]()
Det var ingen dum idéSniker
Du kan ha dyne i vognsstørrelse, ullpledd og lammeskinn til aprilbabyså er der lettere å regulere om du bruker dyne med teppe under, eller kun teppet!
Og ellers er tynn ulldress/hjemmestrikk ofte fint til nyfødte. Kn jo fort være ganske kaldt i april, men samtidig også 12-15 grader og sol. Så enkel regulering er bra, derav dyne fremfor vinterposen![]()
Takk for fine svarEnig her. 3 her er mars baby og vi brukte lammeskinn, ullteppe og dundyne i vognen fra start. Lettere og regulere varmen ved og løfte litt på dyna og fjerne teppe. Brukte tynn ulldress og lue, votter, sokker på baby.