Innkjøp av utstyr

Frøken-Fryd

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hallo jenter! :)
Jeg har i utgangspunktet sagt jeg ikke skal kjøpe noe utstyr før vi er over halvveis. Men så ser jeg at enn bekjent av meg hat lagt ut en fin vogn til salgs for 2000,- Er det helt tullete å kjøpe barnevogn så tidlig som i uke 8?

God morgen! Alt er jo så relativt, noen synes det er for tidlig, andre ikke. Dersom DU liker vogna, føler det er et kupp (for det ér det!) og du er komfortabel med at din bekjente får nyss i at du er gravid (med mindre dere finner på noe lurt om at det er for noen DU kjenner igjen) - så løp og kjøp du! :)

Jeg tenker at du skal jo ha vogn uansett,så hvorfor ikke bare kjøpe den nå :)

Jeg hadde kjøpt den. Kjekt å fordele utgiftene, og mest sannsynlig går det jo bra nå som du er i uke 8 :D

Jeg hadde ikke kjøpt så tidlig. Men hvis det er rett for deg, så hvorfor ikke :)

Har du lyst på akkurat den vogna da? Det kan jo hende du ombestemmer deg for hva slags vogn du vil ha.
Hva slags vogn er det? Hvor gammel er den og hvor mange barn er den brukt til?

Vi har kjøpt vogn og jeg er 8 uker på vei. Vi kjøpte brukt av en kollega. Så lenge vogna er god å hjule å ser pen ut er det egentlig samme for meg hvilken vogn det er :)

God morgen! Alt er jo så relativt, noen synes det er for tidlig, andre ikke. Dersom DU liker vogna, føler det er et kupp (for det ér det!) og du er komfortabel med at din bekjente får nyss i at du er gravid (med mindre dere finner på noe lurt om at det er for noen DU kjenner igjen) - så løp og kjøp du! :)
Enig.

Jeg vil ikke si at det nødvendigvis er et godt bruktkjøp fordi det er billig. Det kommer ann på hvilken vogn det er. Om man vil ha ny vogn uten å bruke mye penger er det mulig å gjøre bra kjøp: http://www.jollyroom.no/barnevogner...el/beemoo-maxi-travel-2-in-1-black-black-pack

kommer garantert igjen før vi skal føde.
Føler det er litt tidlig for min del enda..

Du skal jo ha en vogn uansett, så om du kjøper den nå eller senere er jo ett fett! Jeg fant drømmevogna mi pent brukt på finn, men ventet et par dager fordi jeg syns det var alt for tidlig å kjøpe. Også ble den solgt samme dag som jeg bestemte meg for å ta kontakt. Og jeg aaaangrer:D

Takk for svar! :) Det ble ikke vogn på oss denne gangen :) Men skal følge med, og slår nok til neste gang jeg finner et kupp!

Tenker at det er alt for tidlig å handle inn nå, ville ventet til etter ul for å se at det er liv laga først i hvertfall.

Har det meste fra storesøster. Så her blir det ikke handlet noe på en god stund enda ;-)

Noen som har handlet babyutstyr i Danmark eller Sverige? Det er kanskje ikke så lønnsomt nå... men tenkte på om de kunne ha bedre utvalg enn her hjemme. Skal enten til Stockholm eller København en tur :)

Den svenske krona er vel svak så det kan jo være litt å spare der :)

Noen som har handlet babyutstyr i Danmark eller Sverige? Det er kanskje ikke så lønnsomt nå... men tenkte på om de kunne ha bedre utvalg enn her hjemme. Skal enten til Stockholm eller København en tur :)
Vi vurderer å kjøpe vogna i sverige, men dra en dag det er bra kurs, så vi kan spare litt :) ellers tror jeg ikke det blir mye handla der om det ikke er noe bra tilbud :)

Hvis man vet at man vil ha barn, så spiller det vel neppe noen rolle når man kjøper vognen, så lenge du selv blir fornøyd med den. :-)

Back
Topp