Innkjøp av utstyr og klær

Maibaby2023

Andre møte med forumet
Hei! Når begynner dere å handle inn utstyr og klær? Synes selv det er litt tidlig enda, men kjedelig å gå glipp av alle gode tilbud under black week og januarsalg.
Tar dere sjansen på å handle nå, eller venter dere til det nærmer seg vår?

Nå er vi så heldig at vi har det aller meste fra før, ettersom det er nr.2 som er på vei. Men er noen ting vi trenger å kjøpe nytt, eller som jeg har lyst på. Tenker nok vi har øynene litt oppe for tilbud på ny bilstol, men ellers gidder jeg ikke stresse med resten. Tror jeg får nok med julegaver og juleforberedelser fremover :playful: Har god tid til å handle på nyåret, er jo fortsatt 4,5 måned igjen til termin da.

Hei! Når begynner dere å handle inn utstyr og klær? Synes selv det er litt tidlig enda, men kjedelig å gå glipp av alle gode tilbud under black week og januarsalg.
Vi kommer til å handle, sannsynligvis mest i januar, men jeg har noen ting på listen som jeg kommer til å se etter nå under black week/black friday-salg :)

Vi må ha det meste til den lille siden det er 13 år siden sist.
Syns det er sååå vanskelig å vente.. men vi tenker å følge med på barnas hus i desember når de har forskjellige dags tilbud :) ellers så har jeg faktisk kjøpt en bedside crib siden det var så bra tilbud på den..hihi. har en følelse på at når vi får vite om det er gutt eller jente blir det mer innkjøp...

Jeg har begynt, klarte ikke vente mer:p Må kjøpe nesten alt på nytt siden vi kvittet oss med det meste fra de to første, så tenker at det er lurt å spre det litt utover så det ikke blir så dyrt de siste månedene:) Men klespakker og slikt venter jeg med til vi får vite kjønn:)

Vi har begynt litt - noen klesplagg og en bamse fordi jeg ikke klarer å vente, og barnevogn fordi den vi skulle ha (/måtte ha fordi jeg har så liten bil) var på salg og jeg gjerne ville ha ny vogn uten at det ble veldig dyrt.
Seng og alt sånt tenker vi med å vente med til etter jul. Da skal jeg følge litt med på finn osv for å kjøpe utstyr litt rimelig. Etter ultralyd i slutten av november blir det sikkert mer om innkjøp av klær, men har tenkt å prøve å handle mye på salg.

Er førstegangs og mangler alt. Vi har begynt å handle siden vi fikk veldig godt tilbud på bilsete og vogn. Hadde nok ventet litt hadde det ikke vært for nevnt tilbud

Hadde kjøpt når som helst :Heartred Vil få brukt for det en eller annen gang uansett, tenker jeg. Jeg rakk å kjøpe morsmelkerstatning, to smokkelenker og sy mange babyplagg før jeg måtte igjennom et svangerskapsavbrudd 14+5. Tok imot masse gratis bleier. Det at jeg har alt dette har ikke gjort meg noe ekstra vondt.

Hadde jeg hatt plass hadde jeg handla vogn og sete nå + evt andre ting man kan spare mye på. Sist så gikk jeg i butikker fra u 12 og kjøpte klær i de tre første str på 70%

Har kjøpt en pakke med prematurklær, ammepute og ny vippestol. Har stellebord, en seng og en masse jenteklær fra før. Tenker jeg kjøper bilstoler og vogn over nyttår. Samt en til vippestol mest sannsynlig. Må også ha en ny madrass til sengen, og en til seng på sikt. Har en tvillingvogn som er uten bag som skal brukes hjemme når de blir litt eldre, har en vogge som begge forhåpentligvis får plass i til å begynne med. Skulle det mot formodning bli gutter må jeg handle litt mer klær fremover..

Må ha flere håndklær og vaskekluter og ønsker også et dobbelt babynest.

Innser nå jeg mangler mer enn jeg hadde trodd :hilarious:

Har også det meste fra før, men starter nok ordentlig etter OUL for da gikk det mer opp for meg sist at dette faktisk skjer :hilarious:

Kommer jeg over noe så handler jeg. Til nå har vi ikke kjøpt noe.. Er 13+5. Men kommer kansje noe gode tilbud på Black friday. Ellers så ser jeg mye på finn om det kommer noen brukte kupp der!

Back
Topp