Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med AnnafkHar det meste fra før.
Men jeg tenker, noen basisplagg er greie å ha:
Bodyer
Strømpebukser/bukser
Pysjer
Luer
Ulldress
Votter
Man får garantert masse tøy i gaver. Så kjøp inn så man klarer seg en liten stund, til man er på bena igjen og kan dra ut og handle inn det man ser man trenger mer av
Barnas Hus har alltid masse salg på ull og bambus i nettbutikkenTips til nettbutikker og kjøpe ull til prematur str 50? Som ikke koster skjorta?
Vi har handle inn litt bomulls bodyer og lue og bukser og pysj osv fra hm/KappAhl men trenger noe ordentlig ull av noe slag
Colorwool.no har også ofte tilbudTips til nettbutikker og kjøpe ull til prematur str 50? Som ikke koster skjorta?
Vi har handle inn litt bomulls bodyer og lue og bukser og pysj osv fra hm/KappAhl men trenger noe ordentlig ull av noe slag
Barnas Hus har alltid masse salg på ull og bambus i nettbutikken
Takk skal sjekkes utColorwool.no har også ofte tilbud
Man får garantert masse tøy i gaver. Så kjøp inn så man klarer seg en liten stund, til man er på bena igjen og kan dra ut og handle inn det man ser man trenger mer av
Det er nok litt ulikt, vi har fått like mye hver gang Kanskje mer og, fordi ungene får venner og da får vi enda flere venner/bekjente ogsåNei, somregel får man mye i gave når man får nr 1. Med nr 2 var det begrenset med både barselbesøk, gaver og interesse fra omverdenen her.
Fikk sikkert 10 buketter mens vi lå på barsel første gangen, og en mens vi lå på barsel andre gang.
Med nr 3 var det litt mer, men det var med ny mann, og hans første. Så nå med nr 4 så regner jeg ikke med det er så stor interesse for å komme på barselbesøk.
Det er nok litt ulikt, vi har fått like mye hver gang Kanskje mer og, fordi ungene får venner og da får vi enda flere venner/bekjente også
Det kan henne ja men dumt å belage seg på at man får kjempe mye gaver, og måtte ut på storhandel etterpå. Så en basisgarderobe er nok lurt å handle inn allikevel
Jeg tenker som så at jeg har både storesøster i fødebyen, en god venninne som blir med på fødsel om ikke mannen rekker, de to bor der fast, pluss litt familie. Han kjører nedover med bil så vi har den tilgjengelig i byen etter fødsel, enten sender jeg dem eller så drar vi selv før vi starter hjem, har tross alt to uker å komme oss hjem på før mannen må på jobb igjen. Det er overhode ikke krise, de har mye prematurklær på barnebutikkene der ogsåDet kan henne ja men dumt å belage seg på at man får kjempe mye gaver, og måtte ut på storhandel etterpå. Så en basisgarderobe er nok lurt å handle inn allikevel
Jeg tenker som så at jeg har både storesøster i fødebyen, en god venninne som blir med på fødsel om ikke mannen rekker, de to bor der fast, pluss litt familie. Han kjører nedover med bil så vi har den tilgjengelig i byen etter fødsel, enten sender jeg dem eller så drar vi selv før vi starter hjem, har tross alt to uker å komme oss hjem på før mannen må på jobb igjen. Det er overhode ikke krise, de har mye prematurklær på barnebutikkene der også
Vi har litt i 50, men ikke mye, gidder ikke handle før jeg ser hva som faktisk passer og funker på henne.