Innkjøp av bind

Krista88

Andre møte med forumet
Hvilke bind anbefaler dere i den første perioden etter fødsel? Vi blør jo en del og det er jo haugevis av ulike bind å velge mellom.

Jeg har brukt de blåe libresse sine som er ekstra tykke etter fødsel tidligere., regner med det blir de denne gangen også

Jeg dro med meg noen sykehusbleier fra sykehuset sist, og så gikk jeg over til de blå libresse ganske fort. Er vel ganske individuelt hvor mye man blør, så det kan jo være greit å se det an og ikke bunkre opp med en haug man ikke får brukt fordi de er for store eller for små.

Nattbind, likte de som sykehuset hadde og fortsatte med de hjemme også. Libresse goodnight ultra thin:)

Om du har tenkt raskt hjem fra føden så anbefaler jeg å endten kjøpe eller lage til noen isbind om du skulle ha behov:-)

Isbind var gull etter fødsel! Ellers så brukte jeg nattbind. :)

Jeg hadde kjøpt inn for lite bind tid renselsen. Det var ikke noe gøy å gå på butikken de første dagene for å handle det. Klarte nesten ikke gå. Mannen kom hjem med feil :p

Tok med et par bleier fra sykehuset, også stabiliserte det seg egentlig ganske fort. Da brukte jeg nattbind fra libresse.

Back
Topp