Innkjøp av barneutstyr

Dere som har kjøpt bilstol alt, hvilken har dere gått for? Har sett på bla. BeSafe sin iZi Modular - men klarer ikke bestemme meg...
 
Dere som har kjøpt bilstol alt, hvilken har dere gått for? Har sett på bla. BeSafe sin iZi Modular - men klarer ikke bestemme meg...
Vi har cabriofix etter storesøster, var veldig fornøyd med den. Greit å sjekke vekta på bilstolen da man går og bærer en del på den. Cabriofix er vel en av de letteste. Som bilstol nr 2 kjøpte vi modular, så hvis modular hadde kommet tidligere på markedet hadde vi sikkert kjøpt babybilstol i den også, for da sparer man noen kroner siden basen kan brukes på begge.
 
Dere som har kjøpt bilstol alt, hvilken har dere gått for? Har sett på bla. BeSafe sin iZi Modular - men klarer ikke bestemme meg...
Har recaro privia etter storesøster (fikk desidert best score på sikkerhet hos forbrukerrådet). Som stol nr 2 har vi izi modular. Er veldig fornøyd med den som stol nr 2 iallefall!
 
Takk for svar! Vi gikk for besafe iZi modular-pakken vi, så nå er vi ferdig med det. Sparte noen tusenlapper på salget til Torshov i går, det var deilig! :)
 
Dere som har kjøpt bilstol alt, hvilken har dere gått for? Har sett på bla. BeSafe sin iZi Modular - men klarer ikke bestemme meg...

Maxicosi cabriofix her. Hadde et tyngre sist, og det var virkelig kjipt med keisersnittarr.. så denne gangen ble det et lett (men sikkert!) sete!
 
Takk for svar! Vi gikk for besafe iZi modular-pakken vi, så nå er vi ferdig med det. Sparte noen tusenlapper på salget til Torshov i går, det var deilig! :)

Det hadde jeg også gjort om vi skulle valgt igjen :) har cabriofix etter storebror da. Men modular som stol nr 2, og det ble jo fort litt dyrt med to forskjellige baser! Dessuten selges det ikke utrygge bilstoler hos autorisert forhandler i Norge, så lenge man følger anbefalinger og lover ifht vekt og alder :)
 
Det hadde jeg også gjort om vi skulle valgt igjen :) har cabriofix etter storebror da. Men modular som stol nr 2, og det ble jo fort litt dyrt med to forskjellige baser! Dessuten selges det ikke utrygge bilstoler hos autorisert forhandler i Norge, så lenge man følger anbefalinger og lover ifht vekt og alder :)

Så godt å høre at du er fornøyd med stol nr 2, og at du ville valgt det samme. Og det er sant som du sier - det finnes jo egentlig bare trygge stoler å få kjøpt. :)
 
Så godt å høre at du er fornøyd med stol nr 2, og at du ville valgt det samme. Og det er sant som du sier - det finnes jo egentlig bare trygge stoler å få kjøpt. :)

Ja den er virkelig fantastisk! Har cybex sirona også men modular danker den lett :)
 
Back
Topp