Innkjøp av babyutstyr??

Meg87

Blir kjent med forumet
Til dere som mangler mye til gutten/jenta deres, når har dere tenkt å kjøpe inn alt? Føler det ennå er litt tidlig nå, mn det er jo egentlig nå jeg er i form til å springe i butikker ;P jeg har kjøpt litt klær å vet sånn ca hva jeg skal kjøpe av alt det andre som seng, vogn osv.. Jeg tenkte å handle nesten alt i slutten av juni/juli når skattepengene kommer ;P

Vi har handlet ganske mye, men har en god del igjen også... Vi tar det litt etter litt. Følger med på finn.no og på tilbud. Jeg er så kresen så greit å følge med litt Håper vi har det meste istand iløpet av sommeren.

jeg har ikke handlet inn noe, men tenkte at blir det gutt denne gangen så blir det nok dyrt siden alt jeg har er rosa! hehe
Vi skal til ordinær ul i morgen så da finner vi ut om det er jente eller gutt:)

Her har vi kjøpt både bilstol, seng og vogn av de store tingene :) Så da er det bare stellebordet igjen, men det kjøper vi etter sommeren tenker jeg. Ellers har vi også endel småting på plass. Nå venter vi bare på ordinær UL så vi kan starte kleshandelen for fullt når vi vet kjønn. 

Tenker som så at det er greit å handle inn det meste nå mens jeg orker å gå rundt i butikker og på handlesenter, ser ikke for meg at sambo hadde vært så fornøyd med å løpe rundt på handlerunde for meg. Men merker allerede nå at etter en handletur så får jeg vondter i ryggen og må bare slenge meg på sofaen. Så er nok greit å ha det meste på plass og ikke vente for lenge for min del iallefall.

Her har vi noe fra storebror, men ikke alt.. noe har vi kvittet oss med!!
Har kjøpt masse klær fra 50-62/68 i hvertfall til jente, sengekant og sengetøy har vi lagt på bare for syns skyld da vi ikke har plass til sengen i boden. Har også kjøpt vogn og ammepute + ett små ting til.. Har ikke så altfor mye av de store tingene på listen. Neste innkjøp blir nytt bilsete, brystpumpe, saueskinn og litt smått.. så er vi i boks :-)

har litt ulltøy, vogn og sete... Trenger enda litt, følger med på Finn. Og finner jeg det riktige stellebordet så kjøper jeg det... Vet akkurat hva jeg er på jakt etter... 

Back
Topp