Innkjøp ✨

Ser at mange sverger til Najell sleep carrier, noen som har erfaring med denne? Og hvilken gravidpute anbefaler dere..? Det er noe jeg må kjøpe så snart som mulig da jeg mest sannsynlig kommer til å trenge avlastning av bekkenet. Orker ikke kjøpe inn noe enda skal prøve å få dratt på en tidlig UL først i det minste .. :hilarious:
Mange sverger til bbhugme gravidpute. Men,vil du ha et rimeligere forslag kan jeg anbefale Rusta sin kroppspute til 299. Den var gull i forrige graviditet og skal snart frem igjen :)Er ikke kjent med najell sleep carrier dessverre.

Ser at mange sverger til Najell sleep carrier, noen som har erfaring med denne? Og hvilken gravidpute anbefaler dere..? Det er noe jeg må kjøpe så snart som mulig da jeg mest sannsynlig kommer til å trenge avlastning av bekkenet. Orker ikke kjøpe inn noe enda skal prøve å få dratt på en tidlig UL først i det minste .. :hilarious:
Ja!
Najell Sleep Carrier var 100% det beste kjøpet vi gjorde til han som nå er 2! Det er det eneste vi har sagt at det MÅ vi ha igjen :laughing002
… skulle ikke ha flere, så har solgt unna så masse…

Var også veldig fornøyd med BBHugMe gravid pute. Skal ha den igjen også :love017

Mange sverger til bbhugme gravidpute. Men,vil du ha et rimeligere forslag kan jeg anbefale Rusta sin kroppspute til 299. Den var gull i forrige graviditet og skal snart frem igjen :)Er ikke kjent med najell sleep carrier dessverre.
Ja hadde BB hugme de to forrige, men solgte den i år selvsagt siden vi ikke skulle ha flere.. oops. Veldig fin! Tenkte bare å høre om det fins noe nytt og spennende på markedet. Går nok kanskje for den igjen uansett siden den var så bra sist

Ja!
Najell Sleep Carrier var 100% det beste kjøpet vi gjorde til han som nå er 2! Det er det eneste vi har sagt at det MÅ vi ha igjen :laughing002
… skulle ikke ha flere, så har solgt unna så masse…

Var også veldig fornøyd med BBHugMe gravid pute. Skal ha den igjen også :love017
Tror jeg skal kjøpe en sånn til sistemann.. vi har mye men mest klær. Solgte veldig mye utstyr i år da vi ikke skulle ha flere liksom. Hahah

• Haha
Reactions: EK3
Tror jeg skal kjøpe en sånn til sistemann.. vi har mye men mest klær. Solgte veldig mye utstyr i år da vi ikke skulle ha flere liksom. Hahah
Føler virkelig med dere :laughing002
Vi og har mye klær, men har solgt alt det dyre, som bilstol, vogn, baby nest, vippestol..

Ja hadde BB hugme de to forrige, men solgte den i år selvsagt siden vi ikke skulle ha flere.. oops. Veldig fin! Tenkte bare å høre om det fins noe nytt og spennende på markedet. Går nok kanskje for den igjen uansett siden den var så bra sist
Solgte min bbhugme ammepute og angrer nå :rolleyes:

Har det meste fra før, men vi kommer nok til å skaffe Moonboon denne gangen.

Jeg tror jeg må bytte madrass. Forrige svangerskap fikk jeg så vondt i hoftene av å ligge på siden. Vurderer Tempur, men er usikker på om det er trygt med samsoving da? :bag:

Her blir det første baby, og siden jeg er alene blir det å kjøpe en del brukt :) Har fått tak i noe allerede, som hovedsakelig er kjøpt brukt av venner og familie + noe fra fremmede via Finn og Tise <3 Samt sette opp en ønskeliste til familie og venner, i tilfelle det blir arrangert babyshower :)

Her blir det første baby, og siden jeg er alene blir det å kjøpe en del brukt :) Har fått tak i noe allerede, som hovedsakelig er kjøpt brukt av venner og familie + noe fra fremmede via Finn og Tise <3 Samt sette opp en ønskeliste til familie og venner, i tilfelle det blir arrangert babyshower :)
Jeg er så fan av gjenbruk! Det er som å handle på 80% salg, men med god samvittighet for miljøet, og at man i tillegg hjelper noen andre. :D

Jeg er så fan av gjenbruk! Det er som å handle på 80% salg, men med god samvittighet for miljøet, og at man i tillegg hjelper noen andre. :D
Helt enig :) Kjøpte en bedside av venninna mi til langt under halv pris, fikk en babybjørn vippestol av min bror og kjøpte en stokke sleepy (med alle delene for å utvide til alle tre variantene + 2 madrasser og laken) til bare 2500 kr :) Kjøpte en brukt stokke tripp trapp med alle delene for noen år siden (brukt av tantebarn og venninners barn ved besøk) for bare 1500 kr :) Det hjelper mye på økonomien å få kjøpt ting billigere, også er jo alt i veldig god stand ❤️

En ting jeg er glad jeg ikke solgte er Owlet smart sock.. den eneste grunnen til at vi ikke solgte den var pga vi fant ikke den ene sokken. Den ble funnet tilslutt. I tillegg så fikk vi helt ny sensor på garanti da den gamle plutselig ikke ville paire med basen etter over ett års helt feilfri bruk. Jeg bare elsker den, den har gitt så mye ro. Her tror jeg det er veldig individuelt om man føler den hjelper eller om den bare føles som stress å ha den.

Kjempelurt! Det tenker jeg også denne gangen. Det slo meg virkelig da vi i fjor forsøkte over lang tid å selge vuggen/dagsengen som så helt ny ut. Tilslutt solgte den for 300kr og det er jo helt sprøtt når den kostet over 1000 ny. Den så nesten ubrukt ut. Så er garantert masse bra å få tak i. Blir jo brukt så kort tid.

Vi har najell sleep carrier, men brukte den ikke så mye siden vi hadde en klistremerke baby. Var greit å bære henne i den og vugge med den, men kommer nok til å leie eller kjøpe en moonboon denne gangen istedenfor. Eventuelt lære meg og svøpe baby. Angrer sånn på at vi ikke leide eller kjøpte en moonboon sist..

Jeg har nå kjøpt enda en brukt sprinkelseng og en bilstolpose. Totalt 800kr. Så skal jeg kjøpe en brukt sleepytroll (eller hvordan det skrives), moonboon (kjøpe eller leie). Vi har fremdeles vippestolen (med to trekk til og med) enda, 2 vogner og baby bilstol. Rakk ikke selge så mye, men vi skulle jo ikke ha flere :hilarious: Har solgt unna mye baby gutteklær og noe fra frøkena. Så må sortere og finne ut hva vi trenger og ikke trenger.

Kommer vel ikke til å kjøpe noe særlig før jeg vet at dette går bra. Og kjøper nok det meste brukt eller hører med venninner som nylig har hatt barn. Håper jeg kan lage mye egne klær da jeg elsker å sy og at jeg kan klare å unngå barnevogn. Med datteren min endte jeg bare opp med å bære henne overalt og det var lettere, men eventuelt blir det brukt vogn. Er uansett alt for tidlig å kjøpe noe som helst. Vil ikke kjøpe noe også mister jeg barnet.

Jeg kjøpte også en bbhugme gravidpute :) Den var ubrukt, men solgt som brukt til under halvpris :) Er litt sær så enkelte ting (som blir litt mer private) vil jeg helst ha nytt, men ubrukt er jo like bra :D

Vel... Jeg skulle egentlig ikke ha flere barn, så jeg har solgt unna alt etter sønnene mine. Så hvis alt går bra her så må jeg strengt tatt ha alt på nytt. Men jeg har en søster som har tatt vare på vognen, bilstolen og litt diverse, så jeg får av henne :)

Kjøpt litt kjønnsnøytrale klær, nyfødtøfler og votter fra Newbie og Coracor Bæresjal. Mamma og pappa har bestilt Najell Babynest SleepCarrier X, Najell Rise og Ingenuity Vendbar Babygym til oss :Heartred

Har Bugaboo Donkey, Babybjørn vippestol og litt diverse fra de tre små vi har. Men solgt det meste, siden vi trodde vi var ferdige etter nummer tre :love7

Vi har, som mange andre her, solgt unna en del da vi «ikke skulle ha flere barn», men da plutselig sa mannen min «nei vent, kanskje vi skal beholde det litt lengre», så noe er solgt, men en del har vi :)

Men har rukket å kjøpe et par baby plagg, det var 4+3 :hilarious: Hadde tilgodelapp på en butikk som holder på med konkurssalg, så «måtte» bruke det da :p

Back
Topp