Innkjøpstips

1+1

....
Hei! Jeg har begynt å fundere litt på hva jeg ønsker meg til nr. 2. Praktiske ting som jeg savnet med førstemann. En ting som ble kronglete var senga til lillemor. Å reise seg flere ganger hver natt for å hente henne var tungvint. Så nå har jeg lyst på denne:

ImageUploadedByBV Forum1435482461.947460.jpg

Så fin og praktisk! Bare dra babisen over når den er sulten :) Gjerne legg inn bilde av ting som kan være nyttige eller bare fine!
 
Den så fin ut! Hva slags type er det?

Her brukte vi sprinkelsenga på den måten, med sida skrudd av og hevet bunn, satt fast i senga vår. Det funker bra, men den føles unødvendig stor i mange mnd i starten, lite praktisk når det er en del turer til badet ila natta. Men vi får trang økonomi, så jeg tror det blir den løsningen nå og.

Vurderer babynest, hadde ikke det sist.
 
Den så veldig fin ut! Akkurat noe slikt vi ønsker oss og.

Også vil vi kjøpe nytt bilsete og babycall.
 
Jeg antar at vi vil trenge søskenvogn, kanskje.
Vesla blir to år i februar 16, så hun går jo fint selv. Mulig jeg går for søskenbrett til vognen i stedet. Føler jeg må se an behovet først.
 
Fin seng! Hva heter den? Vi hadde troll bedside crib til mellomste, og det er samme konsept. Skal absolutt ha den eller noe lignende igjen til sistemann!
 
Den heter The Bednest Bedside Crib. Bare søk på navnet, så ser du nettsiden. Det finnes ingen forhandlere i Norge foreløpig, så den må bestilles fra USA. Verdt det! :)
 
Jeg antar at vi vil trenge søskenvogn, kanskje.
Vesla blir to år i februar 16, så hun går jo fint selv. Mulig jeg går for søskenbrett til vognen i stedet. Føler jeg må se an behovet først.
Vi har også tenkt på søskenbrett i første omgang. Sønnen vår er 2 - så tre akkurat når babyen kommer:) Tenker vi kjøper brettet først og om det går heidundas må vi invisterer i søskenvogn:)
 
Nå vurderer vi babynest. Det hadde vi ikke sist, men vi rullet et fleeceteppe og formet det som et babynest i senga forrige gang. Det funket jo, så kan jo evt gjøre det samme nå.
Bæresele skal jeg også ha. Savnet det bare av og til sist, men er jo veldig praktisk.
 
Følger denne tråden. Trenger mange tips da det er den første herbi huset. Lurte på en ting ang de sengene til B å ha inntill senga. Fungerer de som vugge også?ser det står vugge i den i barnas hus-linken, men ser ikke helt for meg at denbkan det...
 
Vi må ha babycall, stelleveske og bag til vogn. Men kjekt å følge med om det kommer noen gode tips her;)
 
Jeg anbefaler alle og kjøpe baby nestet. Er det noe vi har brukt mest så er det dette. Jeg hadde det med overalt. Da lå hun i sofaen i redet sitt hos andre.i senger hvis man er sent hos folk og de vil slappe av for seg selv. Det er trygt og godt da de er vant til å bruke det. Brukte faktisk dette helt til hun var 6 Mnd
 
Babynest på ønskelista til jul
 
Babynest ønsker jeg meg også :)

Og så vil jeg ha newborn setet til tripp trapp stolen, lekegrind, og en ny bæresele :)
 
Ammepute troner alltid øverst over unyttige ting, men jeg elsket den! Så deilig å ligge på i 3.trimester (forme den under magen/mellom beina), veldig bra å amme på (hehe), og jaggu sov ikke poden godt på den under flyturer vi tok første året også. Helt perfekt!
 
Babynest ønsker jeg meg også :)

Og så vil jeg ha newborn setet til tripp trapp stolen, lekegrind, og en ny bæresele :)
Nyfødtsetet er genialt! Så hyggelig å ha lille ved middagsbordet. Eller liggende i det mens jeg ordnet litt på kjøkkenet. Får liksom være med litt Hehe!
 
Ja, den nyfødt-delen til tripptrapp må vi også skaffe oss!!
 
Babynest var gull for førstemann her! Vi slutta faktisk nettopp å bruke det, så brukte det i 14-15 mnd!!

Skal også anskaffe en slags bedside-crib, da vi ikke har så veldig stor plass.. Tenker når baby er vokst utav den, så flytter jeg storesøster fra sprinkelseng til vanlig seng. Hun blir 2 i januar..

Så tenker jeg også på søskenbrett. Og ny bilstol. Er veldig fornøyd med Britax dualfix, som kan roteres.. På grunn av dårlig rygg, vurderer jeg å kjøpe denne fra starten av denne gang... Vet ikke :)
 
Back
Topp