Innkalt til møte hos NAV

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
... For at de ønsker å vite om jeg er fornøyd med servicen.. Er det normalt da tro?

Veldig ok de gjør det da men, hadde ikke hørt om før ..

Alenemamma , studerer, ferdig til sommeren.
Fått NAV støtte halvannet år

er jo kjempe flott om de gjør det da[:)]

Ja i og for seg..
Men hva er det snakk om på et slikt møte?

Å diskutere de støttene de yter og som jeg vet jeg har krav på eller skal de bare informere om når støtten slutter / høre hvordan det står til i forhold til framtidig jobb (som er fra høsten) osv? [:)]

Jeg var på et slikt møte. Da jeg kom frem var det eneste de var interresert om jeg fremdeles fylte kriteriene for enslig forsørger stønadene. [>:]

ORIGINAL: Kranglefanten

Jeg var på et slikt møte. Da jeg kom frem var det eneste de var interresert om jeg fremdeles fylte kriteriene for enslig forsørger stønadene. [>:]

ja var det første jeg tenkte å.. nav bruker alt de kan for å "ta" folk

Ok.
Jeg fyller jo kriterier. Fremdeles like alene med omsorg for en født i sept 2008 og studerer fram til sommere. Dette er jo ting de vet... eller burde vite [;)]

Synes sånt er ekkelt, men er vel ikke så "farlig" som jeg frykter ...

Ja.. bra bruk av ressurser[:-]
Mens andre ikke får behandla søknadene skal noen bli tatt inn for å høre om man er fornøyd[8D]... du hadde vel klaga om du ikke var fornøyd? spesiellt...

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

Ok.
Jeg fyller jo kriterier. Fremdeles like alene med omsorg for en født i sept 2008 og studerer fram til sommere. Dette er jo ting de vet... eller burde vite [;)]

Jeg var også like alene som jeg hadde vært, men de ville nå bare sjekke.
[:)]

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: mlinn*martinesmamma*

Ok.

Jeg var også like alene som jeg hadde vært, men de ville nå bare sjekke.
[:)]

Ja jeg er like alene som tidligere så blir et lite interessant møte om de bare skal sjekke slike opplysninger.. Trodde det holdt med papirene de allerede har på meg..

Kanskje de skal snakke om barnefars manglede barnebidraginnbetaling? eneste jeg kan tenke meg kan være et tema.... Han har ikke betalt siden jeg ble alene sommeren 2009. Nå siste tiden får han sykepenger / sykemeldt men likevel...

ORIGINAL: TonjeJenta

Ja.. bra bruk av ressurser[:-]
Mens andre ikke får behandla søknadene skal noen bli tatt inn for å høre om man er fornøyd[8D]... du hadde vel klaga om du ikke var fornøyd? spesiellt...

'
Enig med deg!

Kan det være at jeg tilfeldigvis er plukket ut til å komme med min mening om hvor bra servicen NAV yter faktisk oppleves for meg som mottaker?

Stod noe her som fikk meg til å tenke i de baner :

http://www.nav.no/Lokalt/Nord-Tr%C3%B8ndelag/Brukermedvirkning

Fikk det brevet jeg også..Må si jeg spekulerte litt [8D]

Jeg har blitt innkalt før, men ibrevet sto det ingen grunn.. Da jeg kom fikk jeg vite at de bare lurte på om jeg har tenkt på hva jeg vil gjøre på framover.. Så sa jeg at jeg har lyst til å studere, men kommer ikke inn under voksenrett eller ungdomsrett for å få fullført studiekompetanse.. Da sa damen at jeg kunne lese meg fram på nettet siden de ikke visst noe om utdanning og etterpå kunne vi snakkes om hva jeg kom fram til..
Hun sa møtet var for at jeg kunne lufte tankene mine om framtiden høyt [X(] Og at de gjerne ville se at man har intensjoner om å gjøre noe i livet..
Så for meg var ikke timen skummel i det hele tatt, men synes de kunne vært litt mer oppdaterte ang utdanning siden ingen andre klarer å hjelpe meg med å finne ut av ting [8D][8D]

Om det er normalt å innkalle for å høre ang servicen aner jeg ikke..

ORIGINAL: NinaTherese

Fikk det brevet jeg også..Må si jeg spekulerte litt [8D]

Mhm..
Da er vi to [;)] Men har du vært inne til dette møtet ennå?

For kan jo som hun over sier, bare være pga søkelyset som har vært rettet mot NAV siste tiden? at de ønsker en tilbakemelding fra oss "brukere".

ORIGINAL: Trude Ellerei

Men hvem er det som tør/vil si, ansikt til ansikt, hva de egentlig mener om NAV.
Skal de få ærlige svar, bør de foreta en slik undersøkelse anonymt. [8|]

Ikke sant... Ikke så lett å si ansikt til ansikt..

Back
Topp