Innkalt til inetvu!

hemmeligennsålenge

September 2013 <3
Jej! Da er jeg innkalt til intervju! Jeg håper jeg får jobben, jeg føler meg klar for å prøve meg i jobb igjen nå både for å få tankene over på noe annet og for å få tiden til å gå fort :)
Men også selvfølgelig fordi jeg vil ha jobben hehe :)

Så spennende! :D
Masse lykke til! :smiley-bounce015

Jej! Da er jeg innkalt til intervju! Jeg håper jeg får jobben, jeg føler meg klar for å prøve meg i jobb igjen nå både for å få tankene over på noe annet og for å få tiden til å gå fort :)
Men også selvfølgelig fordi jeg vil ha jobben hehe :)

Hva slags jobb er det? :)

Hva slags jobb er det? :)

Det er i barnehage :)
Jeg er egentlig barnepleier/hjelpepleier, men jeg trenger å prøve meg på noe nytt (har jobbet med psykisk utviklingshemmede i 7 år) drømmejobben har alltid vært å jobbe på barsel avd, men etter vi mistet Aron så tror jeg ikke jeg vil klare det, Så da må jeg prøve noe annet :)

Det er i barnehage :)
Jeg er egentlig barnepleier/hjelpepleier, men jeg trenger å prøve meg på noe nytt (har jobbet med psykisk utviklingshemmede i 7 år) drømmejobben har alltid vært å jobbe på barsel avd, men etter vi mistet Aron så tror jeg ikke jeg vil klare det, Så da må jeg prøve noe annet :)

Så flott! Jeg jobber med eldre! Jeg er så utrolig glad i eldre mennesker! Det er så herlig å glede seg til man skal på jobb :)

lykke til:-) håper du får jobben:-)

Back
Topp