Innkalling

Oj, har ikke tenkt tanken på noe slikt enda jeg :p Gratulerer:D

Jeg fikk også ultralyd i uke 18 og fødeplass på Ullevål - har sendt søknad selv da. Første svangerskapskontroll er i om 9 dager.

Åj det var tidlig ☺ men så moro☺ skjønner at det er mer press i storbyene ja☺ tror jeg sendte papirer til sykehuset en mnd i forveien sist for jeg ombestemte meg og ville føde på ett annet sykehus;)

Har hørt at en må søke tidlig for å få plass på ABC.

Var derfor jeg søkte tidlig ;-) Søkte til ABC, Ullevål og tror kanskje det er der jeg har fått plass, om de godkjenner resten av papirene mine? Stod ingenting om avdeling på brevet om fødeplass...

Var derfor jeg søkte tidlig ;-) Søkte til ABC, Ullevål og tror kanskje det er der jeg har fått plass, om de godkjenner resten av papirene mine? Stod ingenting om avdeling på brevet om fødeplass...
Jeg har også søkt ABC, der måtte jeg søke selv, men legen søkt plass på Ullevål for meg, jeg fikk time 11 Mai.
Det tar sikkert litt tid før man får plass på ABC, kanskje etter ultralyd for man kan ikke føde tvillinger der.

Så man kan ikke søke seg inn på ABC før ultralyd og man søkes da automatisk inn til Ullevål først?

Så man kan ikke søke seg inn på ABC før ultralyd og man søkes da automatisk inn til Ullevål først?
På ABC må du søke så tidlig som mulig. De har jo endel kriterier man må oppfylle for å søke der. Og skjer det noe spesielt som gjør at du ikke kan føde der må du føde på Ullevål.

På ABC må du søke så tidlig som mulig. De har jo endel kriterier man må oppfylle for å søke der. Og skjer det noe spesielt som gjør at du ikke kan føde der må du føde på Ullevål.
Forstår :) jeg var igrunn fornøyd med Ullevål men ikke med barseloppholdet, vil sikre meg tidlig at vi får hotell denne gangen. Håper bare å slippe induksjon. Men takk for råd, var ikke meninga å kuppe hele tråden :)

Back
Topp