Da har jeg fått fødeplass og innkalling til ul i uke 18. Blir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, så gøy!!!Da har jeg fått fødeplass og innkalling til ul i uke 18. Blir spennende
Så tidlig? Når var du hos legen?Da har jeg fått fødeplass og innkalling til ul i uke 18. Blir spennende
Hvor skal du?
Så tidlig? Når var du hos legen?
Jeg vil gjerne på ABC denne gangenNevnte for legen jeg var gravid når jeg var der med sønnen min for 2 uker siden. Skal man på riksen eller Ullevål er det lurt å søke tidlig.
Jeg har også søkt ABC, der måtte jeg søke selv, men legen søkt plass på Ullevål for meg, jeg fikk time 11 Mai.Var derfor jeg søkte tidlig ;-) Søkte til ABC, Ullevål og tror kanskje det er der jeg har fått plass, om de godkjenner resten av papirene mine? Stod ingenting om avdeling på brevet om fødeplass...
På ABC må du søke så tidlig som mulig. De har jo endel kriterier man må oppfylle for å søke der. Og skjer det noe spesielt som gjør at du ikke kan føde der må du føde på Ullevål.Så man kan ikke søke seg inn på ABC før ultralyd og man søkes da automatisk inn til Ullevål først?
ForstårPå ABC må du søke så tidlig som mulig. De har jo endel kriterier man må oppfylle for å søke der. Og skjer det noe spesielt som gjør at du ikke kan føde der må du føde på Ullevål.