Innkalling til veldig tidlig ultralyd

Mamima

Glad i forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Februarhjertene 2025
Fikk brev på helsenorge nå, hvor jeg er innkalt til kontroll på riksen allerede på fredag. (bor 1,5t unna) Jeg skal bli fulgt opp ekstra godt denne gangen etter to svangerskap med syke barn hvor vi bare kom halveis. Men jeg er bare 5+1 på fredag, så jeg lurer på om det er greit og utsette iallefall en uke. Er liksom litt kjedelig og kjøre så langt for og se en tom fostersekk. Hva hadde dere tenkt? Har noen hatt ul så tidlig, å hva har dere fått se?

Jeg hadde reist, har alltid sett en liten bønne på UL i uke 6. var på UL med sønnen min gravid 2004 og så en liten en, og datteren min. Har sett og hørt hjertelyd hver gang :Heartred Tenker at de er såpass erfarende på Riksen at sjangser for at du ikke skal se eller høre noe er veldig liten

Jeg var denne uken pga blødning 5+3/4. Da fikk jeg beskjed om at det var veldig lite og legen så hverken plommesekk eller hjerte. Kun en liten prikk som kunne være et foster:rolleyes:

Tror jeg ville utsatt til 5+5/6+0 om håpet er å se hjerte slå :Heartred Før det vil det vell kun være mulig å konstantere at det er «noe» der og at det er på riktig plass. Men det er vell kanskje det som er hovedpoenget også, eller?

uff, leste at du var 5+1 nå :bag: er så trøtt om dagen at øynene går i x.. men, ja da hadde jeg utsatt. Ring og hør om du kan komme 1 uke seinere evt, det hadde jeg gjort

Ville utsatt ❤️

Takk for innspill alle sammen! Jeg har ringt og utsatt. Visste seg at legen ikke hadde fått med seg hvor langt jeg var kommet før hun satt opp timen :shy:

Back
Topp