Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Innkallingen burde du få i disse dager ja, jeg fikk den for lenge siden, men det varierer veldig. Du kan jo sjekke med legen din og spørre om han har husket å sende henvisning til ordinær UL?
Den har du no vel skulla ha hatt nå ja..? jeg fikk min innkallelse da jeg var 11 uker.. men d spørs jo oxo på når du var til legen da..hvor langt du var kommet da... Fikk min 2 uker etter at jeg hadde vært hos legen jeg..
Jeg purra for noen uker siden. Det viste seg at henvisningen var sendt, men ikke kommet igjennom til poliklinikken. De måtte sende den på nytt igjen da... Etter det tok det bare noen få dager før jeg fikk innkallingen i posten.
hmm... må visst ringe sykehuset og legen min,for jeg har ikke fått noen time til den ordinære ul! [&:] er jo ikke mange ukene igjen nå til den skal være tatt! [:)]
jeg var hos legen da jeg var 8 uker på vei.Han skulle da sende time til ordinær ul.Men har ikke fått noe i posten enda jeg heller.men er jo bare 12 uker enda da så er jo en stund til..
ja da har jeg ringt legen og spurt om han har sendt henvisning
til ultralyd men det har han ikke gjort.hun på legekontoret sa
at hvis det lå et halvt ark inne i helsekortet så hadde han ikke
sendt det.synes det var litt sløvt da men.