innkalling til ultralyd

lene80

Forelsket i forumet
er det noen av dere som har fått innkallelse til ordinær
ultralyd enda? har ikke fått noe jeg.er 14 uker på vei nå.

Innkallingen burde du få i disse dager ja, jeg fikk den for lenge siden, men det varierer veldig. Du kan jo sjekke med legen din og spørre om han har husket å sende henvisning til ordinær UL?

Den har du no vel skulla ha hatt nå ja..? jeg fikk min innkallelse da jeg var 11 uker.. men d spørs jo oxo på når du var til legen da..hvor langt du var kommet da... Fikk min 2 uker etter at jeg hadde vært hos legen jeg..

Jeg fikk innkallelse forrige uke. Du burde vel få den ganske snart

var 8 uker på vei da jeg var hos legen.håper jeg får det i løpet av uka.
hvilken uke er dere i da dere skal på ultralyd?

Jeg skal i uke 18 [:)] Du kan jo purre på legekontoret ditt hvis du ikke får time snart.

Jeg purra for noen uker siden. Det viste seg at henvisningen var sendt, men ikke kommet igjennom til poliklinikken. De måtte sende den på nytt igjen da... Etter det tok det bare noen få dager før jeg fikk innkallingen i posten.

jeg fikk min ganske tidlig,men jeg husker med første mann tok det lang tid før jeg fikk den

Den kom i posten ca 2 uker jeg hadde vært hos legen. Ring og spør på legekontoret så etterlyser de den i tilfelle.

Jeg var hos legen da jeg var 11+2, og to dager etter kom brev i posten om ultralyd 12.okt. Jeg er da 18+4 eller 5 tror jeg.

Jeg er 19+4 når jeg skal på UL... Er sååååå lenge til enda...[&:]

hmm... må visst ringe sykehuset og legen min,for jeg har ikke fått noen time til den ordinære ul! [&:] er jo ikke mange ukene igjen nå til den skal være tatt! [:)]

Jeg var hos lege i uke 8. Legen min sa han skulle ordne ultralydtime for meg! Nå er jeg i uke 15 og har enda ikke hørt noe!!
ARGH!!!!!!!!!!

ja da har jeg ringt legen og spurt om han har sendt henvisning
til ultralyd men det har han ikke gjort.hun på legekontoret sa
at hvis det lå et halvt ark inne i helsekortet så  hadde han ikke
sendt det.synes det var litt sløvt da men.

Hm? det var ganske sløvt ja. Men han skulle bestille tid til deg nå da?

ja jeg må ned på legekontoret å levere det arket han egentlig skulle
sendt.har bare gått og venta så lenge.men det ordner seg nå da[:D]

Hehe det er bra [:)] bare synd at slike ting skjer. Tenk hvis du ikke hadde ringt og trodd
at alt var bare helt fint?

Back
Topp