Innkalling til UL

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Noen av dere som har vært på første kontroll som ikke har fått innkalling til UL enda?
Er 3 uker siden jeg var på første kontroll hvor jordmor søkte meg til Ahus, men ikke hørt noe enda.. Burde jeg ta kontakt med føden eller ha litt mer tålmodighet?

Jeg var 6.mai og har ikke hørt noe, ringte til ultralydlaben og de hadde ikke fått henvisning fra legen, så jeg purra på legekontoret! Det var på mandag og jeg har enda ikke fått noe beskjed, så må vel smøre meg med tålmodighet ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Jeg var 6.mai og har ikke hørt noe, ringte til ultralydlaben og de hadde ikke fått henvisning fra legen, så jeg purra på legekontoret! Det var på mandag og jeg har enda ikke fått noe beskjed, så må vel smøre meg med tålmodighet ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Ok, da er det vel bare å vente da.. Er bare så innmari dårlig på det:)

Jeg har ikke hørt noe, men vite seg i går at legen ikke hadde sendt søknad. Han jobber på Ahus i tillegg så han skulle ta den med på jobb idag.
Skader ikke å ringe, kan jo være den har blitt borte.

Jeg fikk min innkallelse nå, 3 uker etter første legebesøk:) så kan hende den er på vei?!

02.06.10

Hos riksen sendte de ut svar dagen etter at de hadde mottatt søknad fra jordmor. Det er bare å ta en telefon til inntakskontoret på sykehuset. Jeg fikk med tlf dit fra jordmor, sånn i tilfelle jeg skulle ha spørsmål :-)

Ahus sender ut så fort de får henvisingen.
Jeg hadde UL der sist, men den var gått til feil sykehus, så ring de å hør.

Enden på visa for meg sist ble at de satte opp time for meg via telefon så ordnet de papirene med legen etterpå :)

Jeg fikk min i går, tre dager etter første kontroll :) Men så er kanskje det fordelen med å bo på et lite sted :)

Ahus sender ut så fort de får henvisingen.
Jeg hadde UL der sist, men den var gått til feil sykehus, så ring de å hør.

Enden på visa for meg sist ble at de satte opp time for meg via telefon så ordnet de papirene med legen etterpå :)

Jeg ringer på mandag:)

Back
Topp