innkalling til UL

Vi skal på ul. 7 Mai!! Gleder meg så innmari! Det er det herligste som finnes og endelig få se at det virkelig finnes et lite menneske inni her! Er skuffet siden jeg ennå ikke har fått høre hjertefrekvensen og neste kontroll er ul! Så nå venter jeg i stor spenning og glede!

Jeg var hos legen i dag, fikk høre hjertelyden å da kom det en tåre og to[:)]146 slag i minuttet

ORIGINAL: Jane86

Har du fått hørt hjertelyden før? Tror kanskje vi får høre det hver gang. Håper i allefall det [:)]

hørre på hjertelyd kvær gong. [;)] d e så koseli.
kem du ska på UL t i mai?[:D]

Synnøve.. [:)] Ska t Braut på Sandnes på ultralyd.. Blir kjekt!

Synnøve.. [:)] Ska t Braut på Sandnes på ultralyd.. Blir kjekt!

hette hu d samma så meg? hehe. [:D] ja, d bli kjekt.

Nei, hu hette isje d sama så dg.. Men eg vett isje koss eg "merkere" d du har skreve, så derfor skreiv eg "Synnøve".. At dette her va t dg liksom ;) Hehe.. Han eg ska t hette Braut t ittenavn, ein mann. Men komme isje på ke han hette t fornanvn :p

Eg og ska t Dr.Braut. Han har 3D[:D][:D] Ka dato har har du

Jeg har vært på to ul. En i uke 9 og en i dag (12). Så skal jeg på ny ul 16/05. Og ordinær ul 31/05. Masse kontakt med bebisen - får bare håpe den sitter den her gangen [;)]

LykkeLInda.. Eg ska t Braut mandag den 7 mai [:)] Du då? Litt kult at me ska t han same då [;)] E så mange så e her inne, men følte nesten at eg va den einaste fra Rogaland [:D] hehe..

i dag fikk jeg brevet fra ahus at jeg har fått fødeplass dær og har fått ultralyd dær onsdag 23 mai i min 19 uke...
jeg som akkurat hadde fått time hos spesialist den tirsdag 15 mai en uke føre hehe. blir 2 ultralyder på en månde hehe eller i løpet av 2 uker hehe

Nei, hu hette isje d sama så dg.. Men eg vett isje koss eg "merkere" d du har skreve, så derfor skreiv eg "Synnøve".. At dette her va t dg liksom ;) Hehe.. Han eg ska t hette Braut t ittenavn, ein mann. Men komme isje på ke han hette t fornanvn :p

aaah, he hørt om han..
å foresten, du trykke på den  knappen t høyre på innlegge. [8D]

no har eg og fått inkalling[:D][:D][:D]
14 mai.skal vi på UL[:D][:D][:D][:D]
bare noen uker igjenn,gleder oss,tiden fyker her!!!![:D]

Fredag 25 mai. Leeenge til, men glede seg[:)]

Back
Topp