Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja....etter 3 uker etterlyste jeg tilbakemelding fra sykehuset, og legen hadde ikke sendt det. Så sjekk om det går veldig lang tid! Man kan visst søke sykehus selv, og det kommer med de samme papirene som OULinnkalling.
Legen min sendte det inn etter første svangerskapskontroll å da fikk jeg brev i posten ikke mange dagene etter håper du snart får brevet ditt!
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, uff, hørt på makan! Skikkelig dårlig av legen din synes jeg! Var det slik at det ordnet seg i ettertid? Jeg skal ikke søke om plass, får automatisk plass Men vil så gjerne ha datoen klar
Jeg og - men jeg må nok smøre meg med enda mer tålmodighet for har ikke engang time hos legen hvor alt dette skal ordnes før neste uke
Det har ordna seg. Dvs har ikke fått nytt innkallingsbrev, men sykehuset sa til sambo at vi fikk plass på telefon. Har ikke snakket med legen min etter at vi skjønte at de ikke hadde sendt, men kommer til å gjøre det neste legetime.