Innkalling til UL, når?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
Jeg gleder meg sååå voldsomt til å få datoen for OUL! Men legen sendte ikke papirene før fredag ettermiddag, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet :)

Hvor langt tid tok det fra legene deres sendte inn, til dere fikk innkallingen i posten? :)

Ja....etter 3 uker etterlyste jeg tilbakemelding fra sykehuset, og legen hadde ikke sendt det. Så sjekk om det går veldig lang tid! Man kan visst søke sykehus selv, og det kommer med de samme papirene som OULinnkalling.

Jeg og - men jeg må nok smøre meg med enda mer tålmodighet for har ikke engang time hos legen hvor alt dette skal ordnes før neste uke :(

Altså det jeg mente, var at man kan sende inn søknad om sykehus selv. OULpapirene kommer sammen med bekreftelse av hvilket sykehus du har fått plass på.

Legen min sendte det inn etter første svangerskapskontroll å da fikk jeg brev i posten ikke mange dagene etter:) håper du snart får brevet ditt!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja....etter 3 uker etterlyste jeg tilbakemelding fra sykehuset, og legen hadde ikke sendt det. Så sjekk om det går veldig lang tid! Man kan visst søke sykehus selv, og det kommer med de samme papirene som OULinnkalling.

Ja, uff, hørt på makan! Skikkelig dårlig av legen din synes jeg! Var det slik at det ordnet seg i ettertid? :) Jeg skal ikke søke om plass, får automatisk plass :) Men vil så gjerne ha datoen klar :D

Ja, uff, hørt på makan! Skikkelig dårlig av legen din synes jeg! Var det slik at det ordnet seg i ettertid? :) Jeg skal ikke søke om plass, får automatisk plass :) Men vil så gjerne ha datoen klar :D

Det har ordna seg. Dvs har ikke fått nytt innkallingsbrev, men sykehuset sa til sambo at vi fikk plass på telefon. Har ikke snakket med legen min etter at vi skjønte at de ikke hadde sendt, men kommer til å gjøre det neste legetime.

Jeg og - men jeg må nok smøre meg med enda mer tålmodighet for har ikke engang time hos legen hvor alt dette skal ordnes før neste uke :(

Så langt tid det skal ta d! :P Jeg var hos legen første gang for 3 uker siden, men han ville vente med å fylle ut papirer og sende inn, derfor ble det ikke sendt før nå sist fredag..

Det har ordna seg. Dvs har ikke fått nytt innkallingsbrev, men sykehuset sa til sambo at vi fikk plass på telefon. Har ikke snakket med legen min etter at vi skjønte at de ikke hadde sendt, men kommer til å gjøre det neste legetime.

Kjempebra at det ordnet seg da! :D Men gruelig irriterende kan jeg forstå...

Legen sendte det inn med en gang og da tok det bare noen dager så kom det innkalling i posten:-)

Sent from my iPad using BV Forum

Tok en liten uke her også :)

Min lege er tydeligvis ivrig..! Jeg fikk innkalling til oul i uke 7.. :-P
Jeg var til første kontroll da, og 3 dager etterpå lå innkallingen i posten! :-)

Snakka akkurat med legesekretær, som sa at de ikke kunne ha glemt å sende brevet, fordi de alltid gjorde det etter kontroll. Måtte ha blitt borte i posten. Tenker nå mitt jeg da....hmm....

Legen sendte henvisning for 6 uker siden, jeg fikk innkalling i posten i dag :)

Her tror jeg nesten de sendte elektronisk om det går an. Var hos legen onsdag klokka 10, dagen etter lå det innkalling i postkassa. Så de må ha fått henvisninga før posten ble sendt ut samme dag. Gikk ikke så fort med de to første.

Ohoi, veldig varierende her ser jeg :) Jeg får vel bare smøre tålmodigheten tykt på, men sjekke posten ofte allikevel :D

Back
Topp