Innkalling til TUL

Fridaen

Forelsket i forumet
Fikk innkallingsbrev fra sykehuset til TUL. Men det står ikke noe i brevet om far, hadde dere tatt far med?:anyone

Fikk innkallingsbrev fra sykehuset til TUL. Men det står ikke noe i brevet om far, hadde dere tatt far med?:anyone
Forskjellige regler på de forskjellige sykehusene. På mitt brev (ang oul) sto det at jeg måtte sjekke hjemmesiden til sykehuset for seneste oppdatering på smittevern reglene. Eventuelt kan du ringe avdelingen.

Det står ingenting i mitt brev heller, men på KK Haukeland sine nettsider står det at man ikke kan ta med noen på timer, så jeg kommer til å dra alene.

Her får far være med på oul (iflg brevet), men han fikk ikke være med på tul (spurte når jeg ankom). Så ville sjekket opp med sykehuset da det varierer fra sted til sted. :happy:

Mannen min fikk lov til å være med på TUL. Stod ingenting om det i innkallelsen, så vi regnet bare med at det var greit.

Sniker fra september.
Var på tul i dag på UNN. I brevet stod det at en måtte sjekke nettsidene, der stod det at partner ikke får være med på annet enn fødsel, og det stemte. Men legen var supersøt og oppfordret til at jeg filmet hele seansen, så fikk gjort det beste ut av det:Heartred

Back
Topp