Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordinær ultralydEr ikke så godt kjent men alle forkortelsene, hva er OUL? [emoji4]
Det er en fin idéNå begynner kanskje flere av oss å få innkalling til OUL?
Hadde det vært en ide og lage en liste med dato for OUL og hvor langt vi er på vei den dagen?
Er ikke så godt kjent men alle forkortelsene, hva er OUL? [emoji4]
Og så har du tul som mange her prater om, det er tidlig ultralydOrdinær ultralyd
Super ide!Nå begynner kanskje flere av oss å få innkalling til OUL?
Hadde det vært en ide og lage en liste med dato for OUL og hvor langt vi er på vei den dagen?
Ser du har fått svarEr ikke så godt kjent men alle forkortelsene, hva er OUL? [emoji4]
Jeg kan godt prøveSer du har fått svar
Er det noen som ønsker å lage den tråden? Jeg føler meg ikke helt komfortabel til å starte en slik tråd riktig ennå. Kanskje jeg tør mer slikt etter tirsdag
Tusen takk!Jeg kan godt prøve
Ordinær ultralyd
Oj, kom opp flere ganger [emoji15]Hihi, takk for forklaring [emoji16]
I følge mens terminen så har jeg fått time til UL når jeg er 19+4. men ifølge mine egne beregninger som jeg går utifra så er jeg da 20+0 når jeg skal på UL..Sist fikk jeg ikke OUL før uke 19! Det er leeeenge til. Er i uke 6 nå.
Legen sender inn søknad om fødeplass for deg og da får du innkalling til oul i posten ganske rasktHva gjør dere for å få time til OUL? Jeg får så mange TUL jeg vil men har ikke fått noe brev/info om OUL