Innkalling til oul

Hulda

Forelsket i forumet
I dag fikk jeg brev om at jeg har fått fødeplass på Ullevål + ultralyd 21 desember. Vi skal bort i julen, så jeg må sikkert få utsette den til nyåret = kjipt å venta enda lenger enn man mååå...! :woot:

I dag fikk jeg brev om at jeg har fått fødeplass på Ullevål + ultralyd 21 desember. Vi skal bort i julen, så jeg må sikkert få utsette den til nyåret = kjipt å venta enda lenger enn man mååå...! :woot:
Åå innkalling allerede! Så gøy!

Det er ikke sykehus der du skal da? Høre om du får flyttet den over? Min oul er i midten av januar tipper jeg =)

Så gøy med innkalling! Men det var veldig tett oppi julen ja! Sikkert smart å få utsatt den så fort som mulig om du bestemmer deg for det så du kan komme inn tidlig i januar :)

Blir så virkelig når innkalling til oul er på plass :p
Jeg har ikke våre på 1.kontroll hos legen enda, og må derfor vente til den er vell utført før jeg får den :rolleyes: Jeg ville vente litt før jeg fikk timen :facepalm:

Så gøy med innkalling! Men det var veldig tett oppi julen ja! Sikkert smart å få utsatt den så fort som mulig om du bestemmer deg for det så du kan komme inn tidlig i januar :)
Ringte med en gang jeg hadde åpnet brevet, men de hadde stengt, så får ringe igjen i morgen tidlig:)

• Liker
Reactions: ilu
Back
Topp