Innkalling til oul (?)

Lotty

Glad i forumet
Er det mange som har fått innkalling? Det ble bestilt Oul da jeg var 9 uker på vei,men har ikke fått tilsendt time enda. Synes å huske det gikk kjapt forrige svangerskap. :-p

Jeg fikk innkalling forrige uke (er 15 uker på vei nå) Legen min søkte i uke 12. Synes det gikk fort, akkurat som sist :)

Du får nok straks en innkalling! :)

Last edited:
Jeg var inne til første svangerskapskontroll tirsdag i forrige uke (13+3), det ble da sendt henvisning, og på fredag hadde jeg innkallingen i posten. Skal inn 2. juni, er da 17+6.

Hvor langt er du på vei nå?

Kanskje du kan etterlyse den? Sjekke med legekontoret om når de sendte, eller om sykehuset har mottatt. Tok bare en uke fra jeg var hos lege i uke 11 til den lå i postkassen!

Jeg ville sjekket det opp, det skjer jo at henvisninger havner på ville veier. Jeg var på første kontroll hos legen på en fredag, og fikk brev fra Ahus uken etter ...

Er 14+2 i dag og fikk brev forige uke om time når jeg er 18+5 :)

Venter også på min. Er en uke siden henvisning. Sikkert bare jeg som er utålmodig :P

Venter også. [emoji14] hadde vært fint med en dato [emoji14] sjekker på helse norge sine sider hver dag på Min helse om det e satt opp time enda [emoji14] står fortsatt bare at henvisning e vurdert den 3.5.17. Bare å vente [emoji14]

Fikk min 2 uker etter legen sendte henvisning, så om jeg var deg ville jeg tatt en kjapp tlf for å høre om henvisningen har kommet frem [emoji5]

Min lå i postkassa maks. en uke etter jeg var hos legen. Ville dobbelsjekka med legekontoret :)

Jeg var inne til første svangerskapskontroll tirsdag i forrige uke (13+3), det ble da sendt henvisning, og på fredag hadde jeg innkallingen i posten. Skal inn 2. juni, er da 17+6.

Hvor langt er du på vei nå?
Er 13 uker på vei :-) så er enda god tid. Føler bare at andre får så raskt innkalling :-p (av de som har samme sykehus som meg)

Venter også. [emoji14] hadde vært fint med en dato [emoji14] sjekker på helse norge sine sider hver dag på Min helse om det e satt opp time enda [emoji14] står fortsatt bare at henvisning e vurdert den 3.5.17. Bare å vente [emoji14]
Ah, kan jeg sjekke status der? Takk for tips :-D

Stod ikke noe på helse norge sine sider (at jeg ikke har noen henvisninger). Skal til jm i morgen, så kan høre med henne først før jeg ringer ;-p men har også opplevelse av at de fleste får innkalling en til to uker etter henvisning. Mannen skal ut å reise hele juni, så hadde ønsket at han kunne planlegge ut i fra OUL ;-p

Ah, kan jeg sjekke status der? Takk for tips :-D
Noen deler av helse Norge et kun "aktive" for helse Nord og helse vest. Henvisninger og spesialisttimer er vel noe av det som vi i de andre helseregionene ikke er inkludert i elektronisk enda. Så jeg venter på godt gammaldags innkallingsbrev i posten [emoji15]

Jeg fikk allerede da jeg var bare 8 uker på vei i posten :p Synes det var kjapt levert gitt :p

Back
Topp