Innkalling til OUL :)

Nei =) Hvor langt har du kommet? Jeg har ikke hatt svangerskapskontroll enda da :) Skal ha om ca 4 uker (Når jeg er 12 uker)

Har ikke fått sendt avgårde henvisning engang... Kan jordmor gjøre det, tro?

Har ikke ringt jordmor en gang :P 6+3 i dag, så bør vel gjøre det snart. Men tror vi får første kontroll rundt uke 12 og innkallelse etter det, så tar nok litt tid før vi får noe :) spennende da!!

Vet ikke når jeg har første kontroll engang :P Ringte for ei uke siden, fikk beskjed om at jeg blir innkalt når det nærmer jeg uke 12-13 :) Men går vel radig etter det tenker jeg :D

Så kjekt å ha fått dato :)

Får nok time når jeg har vært på ul på sykehuset i uke 12. Fungerte iallefall sånn sist :)

Vært på første kontroll i dag 8+6uker termin 30april. Ble sendt inn henvisning til ul i dag :)

Jeg ringte og fikk flyttet min til et annet sykehus. Det var ikke noe problem her hvertfall :)
Joda der er ikkje noko problem. Har hatt OUL på vårt lokal sjukehus men er nå under henvisning fra Haukeland. Og ønsker egentlig OUL på Haukeland og.. Men det er 4.5 times kjøring...

Har tidlig ul neste tirsdag (7+6), men ikke svangerskapskontroll med legen før jeg er 12+1 så regner med det ikke blir sendt henvisning før det

Har tul (for gøy) 21. Oktober. Og i dag folk jeg innkalling til oul ved sykehuset!! 29. November. Jeg er så utrolig spent- mange følelser i sving :-)

Ikke fått enda, men gleder meg veldig. Gira på å sjekke postkassen hver dag! :happy093

Jordmor mente at min gynekolog kan utføre OUL, slik at jeg ikke behøver å gjøre det på sykehuset. Noen som vet om det kan stemme?

Back
Topp