Innkalling til OUL, men er det ikke tidlig?

kate10

Betatt av forumet
Jeg fikk innkalling til den ordinære ultralyden 2.august. Da vil jeg jo ca bare være 16 uker på vei. Er ikke det tidlig? Takker selvfølgelig ikke nei, men tror jeg hadde ordinær i uke 20 med nummer 1!?

Slik jeg har skjønt det er det vanligvis sånn ca. i uke 18 :) jeg har fått i uke 19. Vet ikke om uke 16 er for tidlig?

De har vel termin å sånn der. Så de vet vel om det er innafor når de kaller inn da tenker jeg :)

Vis de ikke får sett alt de ønsker, blir det bare en til ul da evt ;)

Jeg var når jeg var 16 uker med første, måtte komme igjen for det er et eller annet de ikke kan sjekke før etter uke 17-18, lurer på om det var hjertet eller lungene, kanskje det var nyrene.. Eh husker ikke:p noe var det hvertfall...
Men da bare får du ny time der, så det er ikke krise.. Med mindre du mener det er unødvendig å gå to ganger, da er det bare å ringe ned å forklare at du bare er 16uker da så får du endret dato :)

Ja, men det er jo bare koselig å se lille :D Allerede sett 2 ganger og det er jo så kos❤️

Jeg skal inn når jeg er 17+5, men om jeg blir satt tilbake til 16+ et eller annet og de ikke klarer å sette termin. Så får man ny time :)

Back
Topp