Innkalling til OUL litt sent?

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
Fikk idag innkalling til ordinær ultralyd når jeg er 20+4. Synes det er litt sent..? Hvordan er det med dere andre? Har noen erfaringer med sen innkalling?

Med andremann var jeg til OUL i uke 20, var jo tortur å vente 2 uker ekstra siden jeg tenkte uke 18 var vanligst og jeg ikke hadde vært på ultralyd tidligere i sv.skapet :hilarious:
Viste seg i tillegg at jordmora ikke klarte å sjekke alt hun skulle (+ hun klarte ikke se kjønnet jeg var veldig nysgjerrig på), så da måtte jeg komme tilbake 2 uker etter det igjen :rolleyes: Tortur altså :hilarious:
Du kan jo ta en telefon og høre om de har noe ledig litt tidligere, skader ikke å prøve :happy:

Med andremann var jeg til OUL i uke 20, var jo tortur å vente 2 uker ekstra siden jeg tenkte uke 18 var vanligst og jeg ikke hadde vært på ultralyd tidligere i sv.skapet :hilarious:
Viste seg i tillegg at jordmora ikke klarte å sjekke alt hun skulle (+ hun klarte ikke se kjønnet jeg var veldig nysgjerrig på), så da måtte jeg komme tilbake 2 uker etter det igjen :rolleyes: Tortur altså :hilarious:
Du kan jo ta en telefon og høre om de har noe ledig litt tidligere, skader ikke å prøve :happy:
Takk for svar :) Ja, får prøve å ringe dem. Har en følelse at det er forde det er rundt sommerferien og de sikkert ikke har kapasitet før:dead: men kommer vel til å bli sprø å måtte vente det som føles litt ekstra ja:nailbiting:

Hadde føltes som en evighet når man kan få fra uke 18
Jeg fikk uke 18 så midt i ferie ja men :)
Ville forsøkt å ringe de :) skader ikke spørre

Sniker fra november.
Jeg har fått i uke 19, men siden jeg er superutålmodig ringte jeg idag og spurte om å få flytte timen en uke frem:hilarious: Men det var helt fullt sa hun, pga ferietid.. Men jeg hadde ringt og spurt hadde jeg vært deg, det kan jo være de kan ta deg inn litt før:joyful:

Jeg hadde fått OUL da jeg var 18+6, men siden jeg er flyttet frem nesten en uke så er jeg 19+5. Ringte sykehuset idag og spurte om det er sent eller ok og da sa de at det er mellom uke 18 og 22 som det skal gjøres så da var det greit. Skulle gjerne ha kommet inn før, men jeg turte ikke spørre da o_O

Jeg fikk innkallingen i dag og har fått time når jeg er 19+6.

Har fått når jeg er 18+1.
ifølge tidlig ultralyd (2 dager siden) er jeg en uke lengre på vei, blir spennende å se hva terminen blir på ordinær ultralyd :)

Back
Topp