Innkalling til ordinær ul?

Budeia89

Betatt av forumet
Noen som har fått? Jeg har fått innkalling, men den aktuelle datoen er jeg ikke mer enn 15 uker på vei. Whats up with that???o_O Er ikke det veldig tidlig?
 
Jo det er tidlig. Sist ble jeg satt tilbake 11dager på oul så var bare 17 uker da jeg var der og måtte komme tilbake 2 uker seinere for at de skulle kunne sjekke alt.
Jeg ville nok godt på timen, i værstefall får du 2 oul :)
 
Last edited:
Står det feil mnd? Mnd etter? Uke 18-19 er vanlig
 
Sikkert dunt spørsmål, men hvordan får man oul?:hilarious:
 
Jeg skal inn i begynnelsen av oktober, da er jeg 18+2
 
Sikkert dunt spørsmål, men hvordan får man oul?:hilarious:
Lege sender henvisning til sykehuset :) Vanlig etter første svangerskapskontroll. Lege som tok tul på meg uke 8 og fant to inni der, sendte henvisning til kk da.
 
Noen som har fått? Jeg har fått innkalling, men den aktuelle datoen er jeg ikke mer enn 15 uker på vei. Whats up with that???o_O Er ikke det veldig tidlig?

Det er litt tidlig, men da får du bare en ny. Jeg var på oul i uke 17 +noe med første. Viste seg at jeg bare var 15 uler på vei. Da satte de opp en ny time:)
 
Det er litt tidlig, men da får du bare en ny. Jeg var på oul i uke 17 +noe med første. Viste seg at jeg bare var 15 uler på vei. Da satte de opp en ny time:)
Med første var jeg noe med 17 ved ultralyd og måtte komme i igjen i uke 19 :p med nr 2 hadde jeg ultralyd 16+0 for å finne ut hvor langt jeg var.. Ny ultralyd i uke 19
 
Noen som har fått? Jeg har fått innkalling, men den aktuelle datoen er jeg ikke mer enn 15 uker på vei. Whats up with that???o_O Er ikke det veldig tidlig?
Litt tidlig ja. Ville vurdert å ringe og be km ny time. Men, ikke sikkert det er feil med en ekstra time heller... :)
 
Sikkert dunt spørsmål, men hvordan får man oul?:hilarious:
Lege eller JM sender inn til sykehuset du skal føde på etter første kontroll.
Tror det stort sett er en formalitet bortsett fra i Oslo-området der man i perioder har måttet søke før 8-10 uker på det verste pga høyt press på enkelte avdelinger.
 
Noen som har fått? Jeg har fått innkalling, men den aktuelle datoen er jeg ikke mer enn 15 uker på vei. Whats up with that???o_O Er ikke det veldig tidlig?
Har ikke fått enda. Venter veldig!!!

15 uker er alt for tidlig ja. 17 uker er tidligste, helst 18-20
 
Har ikke fått noe enda, men har heller ikke vært på første svangerskaps kontroll. Skal om to uker, tipper jeg får en time tilsendt etter det. Her i Tr.heim er d vanlig med UL mellom uke 18-20...
 
Skal 26. september og er da 19+ et eller annet.
 
Noen som har fått? Jeg har fått innkalling, men den aktuelle datoen er jeg ikke mer enn 15 uker på vei. Whats up with that???o_O Er ikke det veldig tidlig?

Det er for tidlig, men hadde helt klart tatt den og fått meg en ekstra ultralyd!
 
Back
Topp