innkalling til ordinær UL

L

Luthien05

Guest
hei, når var det de ulike her inne fikk innkalling til UL??
(er 13+2 i dag)
Jeg vet at jordmor sendte "søknaden" fredag 11.11, men jeg har foreløpig ikke hørt noe. Er litt spent på åssen de løser det, for jeg har uke 18 i romjulen... vil helst ikke vente til etter nyttår før jeg får UL, for da kan ikke mannen min være med heller..
 
Du kan ikke ta den for tidlig heller for da blir ikke måla rett.
Sist jeg var gravid tok jeg i uke 17 og motte tilbake i uke 19 for å få rett termin.
han er privat og sa uke 18 og 19 er best.
Lykke til og håper han får blitt med [:D]
 
Legen "søkte" for meg 4 november, og innkallingen kom for 1 uke siden. Jeg har time når jeg er nesten 19 uker på vei. Gleder meg masse![:D]
 
Jeg fikk inkalling da jeg var i uke 20. Fikk ny termin, og var da i uke 21. Litt digg å få den fremskyndet. Men den normale UL skal foregå mellom uke 18-20.
 
Jeg skulle flytte akkurat i UL-tider, og måtte ordne opp selv:

Legen jeg hadde mente jeg burde være tidlig ute og melde skifte av fastlege, og sikre at jeg fikk UL allerede i uke 17, mens den legen jeg fikk, tok det helt easy, så enden på visa ble

bestilling i uke 14, men UL først i uke 19.

Ble litt stressa av det hele.. Men termin som ble satt var nesten lik menstermin, og ungen var fin på bildene: mer å se enn i uke 17, kanskje?
 
Jeg er i uke 8 og har fått innkallelse allerede,ikke før 1.feb.så klart.Her ligger dem ikke på latsida nei..
 
Back
Topp