Innkalling til ordinær UL 8 september???

*Mille*

Oktober 08, Februar 12 og Oktober 15 <3
Tilgangsansvarlig
VIP
Oktoberskattene 2015
Fikk et brev i dag om ordinær UL 8 september....

Eh...jeg skulle jo få UL i uke 15 fordi det kunne hende jeg var 3-4 uker lengre på vei. 8 september er jeg jo minst 18+3 uker på vei og mest sannsynlig lengre. Jaja, godt jeg skal til legen på fredag slik at jeg kan si ifra!

Oi, det var jo merkelig, da! Tror jeg hadde ringt rett til sykehuset og forklart situasjonen, jeg...hadde ikke klart å vente til fredag :-P

MiniBolle2012 skrev:
Wææ, nå fikk jeg litt frysninger, at noen har fått time til ordinær UL allerede :D

Ja, ikke sant!! Alt er så virkerlig plutselig :D

Hei :)
Hvor bor du? Jeg bor i Oslo og har fått time 1 september. Når jeg ringte for å ordne meg en jordmor i dag sa hun noe som:
"Nei men, vi har ALT for mye å gjøre nå så du får ringe tilbake i høst!" Er sikkert vanskelig med tanke på ferie o.l. også. Men hør med legen :)

Bor i Bergen :) Jo, det kan jo hende at det er årsaken, men regner med at legen min ordner med at jeg får UL tidligere, sikkert i midten av august. Får høre hva hun sier på fredag! ;)

er det ikke mellom uke 18-20, som er vanlig å få ul da? så det blir jo ikke så ille, hvis du i verste fall skulle være i uke 21? tror jeg var i uke 20 når jeg var på UL sist. Man må vel være minst X antall uker på vei for at de skal kunne beregne termin ut fra hodeomkrets, lårbein og slikt..?

Back
Topp