Innkalling til dialogmøte med Nav

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Vet ikke om jeg skal le eller le :laughing005 Fikk brev fra Nav om at jeg og min fastlege er innkalt til dialogmøte i slutten av november for å diskutere om tilrettelegging på jobb er mulig. Tviler virkelig på at det er noe min fastlege gidder å bruke tid på og jeg vet heller ikke hvor fornøyd sjefen blir med at jeg stikker av midt på dagen. Men jeg gleder meg til å ta med min da 34 uker ish store bolle på Nav 3 uker før jeg går ut i manmaperm :laughing021

Er det flere enn meg som har fått innkalling? Vurderer litt å ringe Nav å høre om de er seriøse :rolleyes:

Herregud, så latterlig! Viktig at dere får drøftet hvordan de tre siste ukene skal være :o :p

Herreeegyd så latterlig!!! Hvor lenge har du vært sykemeldt?
Tror jeg hadde ringt å spurt om de var seriøse! Ble ikke arbeidsgiver innkallt på det møtet?

Herreeegyd så latterlig!!! Hvor lenge har du vært sykemeldt?
Tror jeg hadde ringt å spurt om de var seriøse! Ble ikke arbeidsgiver innkallt på det møtet?
Tror nesten jeg er nødt til å gjøre det hehe... Har vært sykemeldt av og på siden juni. 40, 50, 100, 60% og ikke noe i perioder. Står ikke noe om at arbeidsgiver er innkalt.

Da har dessverre ikke legen din skrevet utfyllende nok på sykemeldingen :( Ikke innkalt til dialog møte og legen skrev sist til nav at det ikke var mulig med tilrettelegging. Vært sykemeldt så og si hele tiden siden uke 10

Haha.. tipper det møtet blir litt kleint og ganske kort :p men skulle gjerne vært en flue på veggen ;)

Da har dessverre ikke legen din skrevet utfyllende nok på sykemeldingen :( Ikke innkalt til dialog møte og legen skrev sist til nav at det ikke var mulig med tilrettelegging. Vært sykemeldt så og si hele tiden siden uke 10
Er så rart for legen sier hver gang at hun er super nøye så jeg ikke skal få pes med nav. Men det var en vikar som ga meg feil diagnose sist så jeg tipper det er grunnen. Hmmmm

Jeg ble å innkalt til det, så etter siste sykmelding fikk jeg kontrakten om at det ikke var nødvendig med et sånt møte allikevel:D

Jeg fikk brev i posten sist uke om at de vanligvis innkaller til møte med mindre det var spesielle grunner hvor de så at det ikke var nødvendig....
I mitt tilfelle var det ikke nødvendig.

Siden jeg ordner mesteparten av papirer på jobben selv. så fylte jeg også ut skjema om dialogmøte 1 mellom arbeidsgiver og meg. Og jeg skreiv veldig klart hva arbeidsplassen gjorde for å tilrettelegge min arbeidsplass. Og begrunnet hvorfor de ikke kunne klare tilrettelegge for en 100% stilling. Misstenker at dette også kan ha vært medvirkende til at dialogmøte 2 er avlyst

Nav ringte meg å spurte hvordan jeg hadde det mtp at aktivitetskravet skulle drøftes. Sa at jeg hadde bekkenløsning og har vært plaget med kvalme store deler av sv.skapet(står også på sykemeldingen) Så og si ikke vært noe i jobb siden uke 7. Noen uker i 50% bare. Og da var det liksom greit. Ikke hørt noe mer? :)

Jeg fikk brev i posten sist uke om at de vanligvis innkaller til møte med mindre det var spesielle grunner hvor de så at det ikke var nødvendig....
I mitt tilfelle var det ikke nødvendig.

Siden jeg ordner mesteparten av papirer på jobben selv. så fylte jeg også ut skjema om dialogmøte 1 mellom arbeidsgiver og meg. Og jeg skreiv veldig klart hva arbeidsplassen gjorde for å tilrettelegge min arbeidsplass. Og begrunnet hvorfor de ikke kunne klare tilrettelegge for en 100% stilling. Misstenker at dette også kan ha vært medvirkende til at dialogmøte 2 er avlyst
Jeg fikk også et sånt brev for en tid tilbake, men tenkte helt ærlig ikke stort over det. Mulig arbeidsgiver har skrevet noe?

Nav ringte meg å spurte hvordan jeg hadde det mtp at aktivitetskravet skulle drøftes. Sa at jeg hadde bekkenløsning og har vært plaget med kvalme store deler av sv.skapet(står også på sykemeldingen) Så og si ikke vært noe i jobb siden uke 7. Noen uker i 50% bare. Og da var det liksom greit. Ikke hørt noe mer? :)
Hadde vært like greit om de bare ringte, men samtidig ble jeg jo litt mindre tatt på senga nå. Jeg tar nok en telefon til dem på mandag tenker jeg :) Verste som kan skje er at jeg må i møtet og det blir nok bare god humor hehehe..

Herregud så teit og rart. De trenger litt mer organisering på systemet sitt hos nav!

Ja, eg fikk det.. fikk beskjed om at det ikkje var nødvendig. Men kun fordi arbeidaforholdet opphører 30/11.. utrulig firkanta NAV kontor her..

Skal ha dialog etter 7 uker sykmelding og da er det liksom 3 uker til permisjon. Syns det blir så teit... Er jo ikke stor sjanse for at man blir i bedre form akkurat...

Skal ha dialog etter 7 uker sykmelding og da er det liksom 3 uker til permisjon. Syns det blir så teit... Er jo ikke stor sjanse for at man blir i bedre form akkurat...
Da er vi flere i samme båt ser det ut til. Har du forsøkt å ringe Nav eller drar du bare på møtet?

Back
Topp