Innkalling OUL

Tillea

Elsker forumet
Septemberlykke 2021
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg vil bare tipse om at innkallingen til OUL kommer i helsenorge uten at du blir varslet og ligger under journal. Så dette i augustgruppen og selv visste jeg ikke dette, så gjelder sikkert fler :rolleyes:
Jeg var hos legen på fredag og innkallingen hadde kommet allerede mandag, så gikk veldig fort. Nå teller jeg ned til OUL 24.03.21 :happy:

Jeg fikk beskjed om at det lå noe å ventet på meg og jeg fikk en sms fra sykehuset med akkurat samme infoen :hilarious: tror det er mange som ikke har varsler på innboksen
Åja, da er det litt ulik praksis. Jeg får vanligvis varsler fra helsenorge, men denne lå ikke i innboksen og derfor fikk jeg ikke varsel :)

Eg og fekk sms fra Helse Norge om at eg hadde fått innkalling. Pleier alltid få varsel om det er noko. Kanskje det var ein teknisk glipp at du ikkje fekk? :)

Eg og fekk sms fra Helse Norge om at eg hadde fått innkalling. Pleier alltid få varsel om det er noko. Kanskje det var ein teknisk glipp at du ikkje fekk? :)
Siden det gjaldt andre i augustgruppen regner jeg med at det er litt variasjoner. Men da vet andre at det kan lønne seg å gå inn og ta en titt om man er nysgjerrig :happy:

Jeg vil bare tipse om at innkallingen til OUL kommer i helsenorge uten at du blir varslet og ligger under journal. Så dette i augustgruppen og selv visste jeg ikke dette, så gjelder sikkert fler :rolleyes:
Jeg var hos legen på fredag og innkallingen hadde kommet allerede mandag, så gikk veldig fort. Nå teller jeg ned til OUL 24.03.21 :happy:
Takk for tips! :whacky024

Back
Topp