Innkalling ordinær ultralyd

hanne89

Andre møte med forumet
jeg er 12+2 i dag og har foreløpig termin 4.4. siden jeg har pcos har jeg vært på to tidlig ultralyder da jeg i følge siste mens var åtte uker på vei når jeg testet positivt, ble da satt to uker tilbake. Har vært på første legetime og legen min ville da følge dato for siste mens og nå har jeg fått innkalling til ordinær ultralyd når jeg er i uke 16, ville dere forsøkt å flytte denne?

Ja, det tror jeg at jeg hadde gjort. Det ideelle er vel mellom uke 18-19. [emoji4]

Ja jeg var 16+6 sist svangerskap og det var på grensa til at jeg måtte tilbake..

Ville kanskje ringt og spurt dem.
De følger menstermin her og uansett hva jeg sier, men siden det ikke er så langt unna lar jeg være og så får de heller be meg komme tilbake.
Ifølge tul vil jeg være 17+6 ved oul, men ifølge min beregning kun 17+1, men er det for tidlig får man en ny time :)

Jeg har hørt mellom uke 18 og 20 er ideelt! Jeg ville ringt og sagt ifra, og evt fått ny time. Ikke det at det er så kjedelig å komme tilbake men hehe ;)

Sniker fra desember.

Ja, jeg ville ha prøvd å flytte den, selv om jeg er redd det blir vanskelig. Mest sannsynlig er det for tidlig og du må tilbake. Jeg vet når jeg hadde EL og løy derfor om første dag i siste mens, for jeg vet hvor sinnsykt bastante de er på å følge menstermin som ofte er feil.

Her får man ikke før tidligst i uke 19. (Sist gang fikk jeg ikke før i uke 21). Det mest ideelle er vel så seint som mulig? Jo seinere, jo mer kan de se..

Back
Topp