innkallelse til ultralyd??

feliz

Flørter med forumet
lurer på om man får innkallelse til UL eller om en må bestille selv??har vært hos legen..han sa bare hvilke uke UL skulle være, og hvor det skulle være.men tenkte ikke over å spørre....................???Regner med han hadde gitt beskjed og tlf nr dersom jeg måtte fikse det selv...

hvis jeg ikke tar feil så får du innkalelse på det i posten.

Vennina mi måtte ordne det selv I det ene svangerskapet sitt, Men legen ordna det til oss.
Du burde kanskje spørre legen om han eller hun har ordna det..... [:D]

Legen min sendte mine papirer til sykehuset, så fikk jeg innkallelse derfra til UL. Tror dette er vanlig - men du kan jo ta en telefon til legen å spørre?

Jeg fikk innkallelse i posten for noen uker siden- skal på ul tirsdag i neste uke. Legen sendte henvisning til sykehuset da jeg var på den første kontrollen.

Når jeg var hos jordmor til første kontroll (forrige uke) vet jeg at hun bestilte time til ul til meg, så jeg regner med at jeg får innkallelsen i posten. Ring legen/jordmoren din og hør om de har bestilt..

lege/jordmor skal bestille ul time for deg, men du kan sjekke ved å se om hun har sendt inn søknaden som er i helsekortet ditt. Er en sånn halvside som skal sendes sykehuset

tusen takk for svar[:D]blir sååå mye klokere når jeg hører med andre.hehehe

Vanlig svangerskapsrutine i norge er: legen sender inn papirene dine, du får da tildelt en time i uke 18-19 til ul...denne er valgfri men ett tilbud til alle gravide....

Back
Topp