Innkallelse til ul

baby_i_magen

Glad i forumet
Endelig har jeg fått time til ul:) Skal ivei når jeg er 18 uker på vei[:D] Den 9.oktober. Gleder oss veldig mye begge to! Tror det blir helt fantastisk å se den lille på skjermen[;)] Etter at jeg fikk høre hjertelyden har det virkelig gått opp for meg at det er en baby inne i magen min[:)] Må bare si at dette er STORT for meg og at jeg gleder meg kjempemasse!!!! Ha en god dag alle sammen:) Klemmer!!

gled deg masse for det er helt utrolig å se den lille der inni som vifter med armer og ben og en ser hjertet dunke helt vannvittig!

Takk[:D][:)]

Jeg har oxo den 9.oktober...[:)] Men syns d er leeeeeenge til da...

Hehe:) er nok en stund til ja, men det gjør ikke noe[:)] Jeg klarer det for å få se den lille, det er verdt det![:)] Klem!

Våre babyer er like "gamle"[;)] hehe. Jeg er også 12+6 i dag[:)] Blir spennende med ul. Hvor i landet bor du? Klem.

Det er jo ikke _så_ lenge til [:)] Tiden går nok fort skal du se.

Jeg har ikke fått innkallelse enda, men skal visst en plass hvor de har 3D UL [:D]

Hehe, jeg og har 9.oktober! Blir mange spennende nyheter her inne den dagen da. [:D] Gled deg masse, det er helt utrolig.. [:)]

eg har ul 12 oktober... leeeenge til...

Hehe! Blir noen spennende dager her på oktober ja:) Håper jeg får vite kjønnet til den lille[:)] Dette blir spennende ja!![:D]

Hei! Bor på Vikåsen. Ikke langt fra Hommelvika det da[:)] hehe. Va på første kontroll når æ va i uke 11+6, og fikk da hør hjertelyden. Legen villa itj lov at vi fikk hør den, men han forsøkt nå, og vi fikk hør veldig raske hjerteslag[:)] Kjempekoselig! Så synes det e rart at din lege sa at du må vent te uke 20... Hmmm.... Har ul leng før mæ du da[:(] Må da vel gå bra å vent:) Den som venter på nå godt, venter aldri forgjeves;)

Jeg har fått innkalling nå.... den 4 oktober kl 9.30.... jippi.... gleder meg såååååå!!!!! er da 18+6 på vei.....

Hihi! Så moro! Tydeligvis den 9.okt. det skjer! [:D] Skal også til UL da! Gleeeder meg! [:D]

jeg å har 9 oktober på st olavs:D hehe

Jeg skal 10. oktober på SUS. I følge min UL i uke 13 er jeg 20 + 2 den 10. oktober, så jeg tror jeg tar en telefon i morgen og ber om en litt tidligere time. Skal man ikke være rundt 17-19 uker på vei? Noe med at størrelsen på barna skal være sammenlignbar? Usikker..

ORIGINAL: ida mor

heather: æ var i uke21 når æ var på ultralyd når æ var gravid først gangen...det går bra det

Ok, takk for svar! Terminen blir jo ofte flyttet da, både fremover og bakover- så det kan ikke være noe problem at jeg har komt litt langt sånn sett. Datoen passet såpass bra, så jeg tror jeg beholder den da kanskje.

Jeg har en følelse på at det blir gutt[:)] Vet ikke hvorfor. Men det er jentenavnet vi har mest klart da.. Hehe:)

90% sikker på at det blir en gutt av en eller annen grunn... Vi håper litt på jente da, siden vi har en gutt fra før, og antagelig bare skal ha 2 barn... [;)]

ORIGINAL: Camilla_20

Endelig har jeg fått time til ul:) Skal ivei når jeg er 18 uker på vei[:D] Den 9.oktober. Gleder oss veldig mye begge to! Tror det blir helt fantastisk å se den lille på skjermen[;)] Etter at jeg fikk høre hjertelyden har det virkelig gått opp for meg at det er en baby inne i magen min[:)] Må bare si at dette er STORT for meg og at jeg gleder meg kjempemasse!!!! Ha en god dag alle sammen:) Klemmer!!

[:D]gled deg masse[;)] det beste var vel å se hjertet slå, og se babyen ta hundretalls av saltoer[:)] Pluss at det var smelte smelte å se bittesmå fingre og tær[:D]

lykke til... skal til ny UL 13 oktober jeg, gleder meg vilt[:D]

Back
Topp