Innkallelse til ordinær ultralyd

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Hei dere!

Fikk innkallelse til ultralyd for 3 uker siden og ble veldig glad for at det var i uke 18 (17+3). Startet nedtellingen med en gang og så veldig frem til denne timen.

Så får jeg brev en uke senere om at timen er utsatt en dag, helt greit det, men det var litt kjedelig når jeg hadde innstilt meg på onsdag 22.11.17. Ny time ble 23.11.17.

I dag, en uke før ultralyden får jeg brev nr. 3 fra sykehuset om at timen igjen er endret pga. sykdom. Denne gangen er timen flyttet tilbake til 22.11.17, men til sykehuset i en annen by. Kan de gjøre dette? Kjenner at jeg ble veldig irritert. Mannen min må ta seg fri en halv dag da sykehuset i den andre byen ligger 1 time unna.

Skal ringe sykehuset i morgen å høre hva de holder på med, jeg har ikke mulighet til å kjøre til nabobyen. Noen som har opplevd noe lignende?

Ja de kan absolutt gjøre det. Skjønner det er kjedelig men 1 time unna er ikke galt. Er det samme vi har til sykehuset

Så rart [emoji85] aldri vært borti det før nei! Men ville nok ringt å hørt med de! Og om du kunne få kommet dit du egentlig skulle! Spennende da, jeg skal dagen før deg 21.11!!

Ei på jobben skulle på oul nå mandag på Oul! De ringte til henne, men hun fikk ikke tatt telefonen så ringte de opp igjen når hun var på vei inn til Oslo! Og sa de måtte utsette timen for data system var nede, da hun fortalte at hun allerede var på vei og hadde lang kjørevei fikk hun komme selv om! Og dette var en times tid før avtalen de ringte [emoji85][emoji15]

Sykehuset i min by ligger 5 minutter unna der jeg bor, så jeg har uansett planer om å ringe i morgen for å sette opp en time her i byen hvor jeg bor xsmile5
Om det så betyr at jeg må utsette ultralyden noen dager.

Heller det enn å risikere at far ikke får være med fordi han ikke får fri fra jobb!

Back
Topp