Innkallelse til ordinær ul

Jeg var hos fastlegen i uke 8 og fortalte at jeg var gravid. Avtalte da fødested og hun henviste meg. Fikk innkalling halvannen uke etter.

Jeg var hos legen tirsdag sist uke og fikk inkallelse til ordinær UL i går, så det gikk egentlig veldig raskt...

Sniker fra desember.

Legen søkte fødeplass på 1. svangerskapskontroll 12+5, fikk innkalling en drøy uke etter :)

Jeg var hos jordmor 8 uker på vei. Da sa hun at jeg måtte ringe henne når jeg hadde passert 12 uker slik at hun kunne henvise meg til ul. Hun så at sykehuset ikke ville godta henvisning før den tid.

Har også lurt på dette, jeg var hos legen og søkte fødeplass i uke 8-9. Er nå i uke 11+4 i dag og fortsatt ikke hørt noe. Kan det ha noe å si at jeg har søkt fødeplass på Ullevål og at de har lengre saksbehandlingstid?

Jeg var hos jordmor 8 uker på vei. Da sa hun at jeg måtte ringe henne når jeg hadde passert 12 uker slik at hun kunne henvise meg til ul. Hun så at sykehuset ikke ville godta henvisning før den tid.
Det kan ikke stemme.. Jeg var på min første svangerskapskontroll tirsdag 06.03, og da var jeg 7+3, og i går fikk jeg innkalling til OUL i slutten av mai. :-)

Jeg var på en legetime når jeg var 5+3 og da sendte legen søknad om fødeplass og time til oul. Det kom svar i posten fra Ahus 3 dager etterpå med time [emoji4] Så hos meg gikk det veldig fort!

Har også lurt på dette, jeg var hos legen og søkte fødeplass i uke 8-9. Er nå i uke 11+4 i dag og fortsatt ikke hørt noe. Kan det ha noe å si at jeg har søkt fødeplass på Ullevål og at de har lengre saksbehandlingstid?
For meg tok det vel snaue to uker fra søknaden gikk i posten til jeg fikk dato for UL i posten

Det kan ikke stemme.. Jeg var på min første svangerskapskontroll tirsdag 06.03, og da var jeg 7+3, og i går fikk jeg innkalling til OUL i slutten av mai. :)

Så bra at du fikk det. Kanskje det er forskjell fra sykehus til sykehus. Eller at hun bare var uviten. Skal til legen neste uke. Da er jeg ca 12 uker på vei, og han kan sikkert ordne med henvisning. Sist fikk jeg sen UL, noe som ikke er så heldig. Vil tro at jo tidligere de mottar henvisning, jo lettere er det å få time i den perioden man helst burde ta UL.

Var hos lege på onsdag, hadde fått innkallelsen på torsdag [emoji16]

Back
Topp