Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan ikke stemme.. Jeg var på min første svangerskapskontroll tirsdag 06.03, og da var jeg 7+3, og i går fikk jeg innkalling til OUL i slutten av mai.Jeg var hos jordmor 8 uker på vei. Da sa hun at jeg måtte ringe henne når jeg hadde passert 12 uker slik at hun kunne henvise meg til ul. Hun så at sykehuset ikke ville godta henvisning før den tid.
For meg tok det vel snaue to uker fra søknaden gikk i posten til jeg fikk dato for UL i postenHar også lurt på dette, jeg var hos legen og søkte fødeplass i uke 8-9. Er nå i uke 11+4 i dag og fortsatt ikke hørt noe. Kan det ha noe å si at jeg har søkt fødeplass på Ullevål og at de har lengre saksbehandlingstid?
Det kan ikke stemme.. Jeg var på min første svangerskapskontroll tirsdag 06.03, og da var jeg 7+3, og i går fikk jeg innkalling til OUL i slutten av mai.![]()
For meg tok det vel snaue to uker fra søknaden gikk i posten til jeg fikk dato for UL i posten
Vanlige fødeavdeling på Ullevål og Riksen sendes til samme sted. Bare ABC som har egen henvisningOg det var fra Ullevål?