Innkallelse til ordinær ul :)

blåkanin

Glad i forumet
I dag kom brevet med innkallelse til ordinær ul :) legen min hadde rett om at de prøvde å kalle inn på 18+3, for jeg har fått nettopp den dagen :) 5. desember skal vi i ilden :D fikk også infoskriv om intimbarbering og piercing i forhold til infeksjonsfare ved keisersnitt.. (ikke at noen av delene påvirker meg så mye da..) Gleder meg til å få se lille i magen for første gang!

Æsj jeg fikk ikke før 20.des. Da er jeg 19+4.

9. desember her, den datoen kommer bare ikke fort nok

Jeg har også 5 des :) :) gleder oss!

Jeg har også 5.des.....GLEDA MEG

BARE 1 måned igjen:)

Jeg skal ikke før 14. desember. Da er jeg 19+6.
Vet ikke hvordan jeg skal holde ut så lenge. Har så lyst å få bekreftet at alt er bra der inne.

Så heldige dere er!! Det blir gøy med ordinær ul :) Jeg gleder meg masse til vi skal, og det blir rundt jul :)

Jeg skal ikke på ultralyd før 28. desember så dere andre kan ikke klage på lang ventetid ;-)

Jeg fikk også endelig brevet i dag.
Fikk time 28. november - da er jeg 18+1
Gleder meg så
Skal du vite kjønnet hvis du får???
Det skal jeg. Spent!

babymama81 skrev:

Skal du vite kjønnet hvis du får???
Det skal jeg. Spent!

Hvis det er meg du spør så er svaret JA! Håper de kan se det :) Er alt for nysgjerrig til å ikke vite.. dessuten letter det jobben med å finne navn :D

Vi har fått innkalling til ul 16.desember :) Da er jeg 17+1, håper de kan se kjønnet på gullene da :) Hvis ikke får jeg en til litt senere :)

Her skal vi inn 12. desember. Gleder oss masse! Er fantastisk å få sniktitte på nurket vårt <3 Ellers var vi til tidlig ul da jeg var 12+1. Var fantastisk! Så hode, mage, armer og føtter.. og tom fingre!
Vi vil ikke vite hva det blir.. Jeg elsker å gå og glede meg! Er utrolig spennende når den lille kommer; Hva ble det?!?! Jeg var den første som så hva vårt første barn ble, ei lita jente.. snufs.. sippe litt.. hihi

Så spennende !! Har ikke fått noe innkallelse ennå, og det er nok en stund til jeg får (var på 1. kontroll i går) Men gleder meg masse til brevet kommer :D
Tiden går ikke fort nok :p

Skal bli så spennende å se lille i magen for første gang, og kanskje få vite hvilket kjønn det er :D Tror jeg blir skuffet hvis jeg ikke får vite det :p

Jeg har også fått 5 desember :) Nedtellingen har begynt for fullt! Gleder meg :)

Back
Topp