Inni magen ligger det...

.Lykke.

Andre møte med forumet
Var på ultralyd i dag og jordmoren mente det lå en frisk og fin liten prinsesse i magen min ;) har ennå en liten følese på gutt da, så blir spennende å se på ordinær ul =)

Det var en utolig lettelse å få se den lille spiren, tårene bare trillet =)

Så moro.. :) Langt er du på vei? :)

Da var det ille tidlig å finne ut kjønn ;) Spennende å se om ho hadde rett :)

Så fantastisk :) jeg skal også på UL i neste uke, kanskje de kan se hva som gjemmer seg her også :)

Så gøy:) Grattis:)
Eg skal på ul i morgen,blir spennende og se om han klarer og se hva kjønn det er:)

Så koselig, det går ann å finne ut kjønn så tidlig ja, dersom de har ganske nytt utstyr. De tørr aldri si at det er 100% men hva det mest sannsynelig blir. Jeg skal til uka, hun har hadt rett 4 ganger (riktig på alle) ved ca 12 uker på de jeg kjenner. Hun måler lengden på urinrøret opp mot hjerterytme  og slikt tror jeg. Gleder meg villt!!! :)

Hvordan i all verden kan hun se det allerede? :D Hvilken uke er du i?
Jeg gleder meg til jeg skal på UL igjen :)

Ikke spør meg, men det føles ut som man går inn i starwars når man setter seg i stolen hehe

De så det til meg også i uke 12 sist! Gleder meg vilt til tirsdag 12.juli da er jeg 13+2! :D

Oi. Visste ikke at de kunne se det så tidlig. Så gøy å få vite kjønnet :)
Gratulerer :)

Så morsomt!!!! Gratulerer. Det er fantastisk å se de små spirene inni magen <3

Tusen takk alle sammen=) Jeg var like tidlig på ul sist, fikk vite kjønnet da også. Den gangen hadde hun rett, så blir spennende å se denne gangen =)

Så morro!:) Da burde jeg iallefall få vite kjønnet når jeg skal på ultralyd når jeg er nesten 15 uker. Gleder meg!:)

Back
Topp