Inni hampane å det klørrrr....

Håperpåentil

Forumet er livet
VIP
Puppene klør, magen klør og til og med korsryggen til tider. Holder på å bli sprø...
Er det noen andre som har det slik?
Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre??

Ja! Blir galen! Spesielt etter jeg har dusjet! Når jeg sitter inntil sofaen eller ligger i senga klør det helt forferdelig gjennom alle klær! Huden min er så irritabel

Om man er plaget med kløe å evt klør til blods som meg så får man salve for det hos legen. Jeg har ikke rotet meg dit enda mem gud som jeg ser ut på armer å brystkassen. Puppene klør å korsryggen... men vit at det finnes salve for svangerskaps kløe :)

Kommer jo litt an på hvor det klør. Klør også mye på mage og pupper. Huden strekkes jo og blir jo strammere og tynnere. I de forrige svangerskapene har det blitt verre mot slutten. Men funker med en skikkelig feit krem så en ikke blir så tørr. Bare uten parfyme, for syns det også klødde sist. Og så blir jo huden ømmere når den blir strekt og klødd på også:/ Er det overalt det klør kan det jo evt være svangerskapskløe.

Da har jeg vært på body shop og kjøpt coconut butter. Livredd for å få strekkmerker og tenker at den kløingen kan være et tegn på det. Nå har jeg sauset inn fine babymagen så håper vi det hjelper:)

dusj med olje å smør dere inn med en god fuktighetskrem .. Det klør fordi huden strekkes, å dersom man dusjer med olje å sper på med fuktighetskrem så blir huden mer elastisk, da slipper man også ofte unna endel av strekkmerkene :)

Back
Topp