*lilletrille
Flørter med forumet
Fant det ut [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: leeloo83
Liten flaske med lotion og baby wash, et sokkepar, ei lita pakke med bind, up&go bleier, ei pakke med våtservietter og ei pakke med engangsmekker.
Tror det var det, men kan godt være at jeg har glemt noe [:)]
ORIGINAL: melhuspia
Liten flaske med lotion og baby wash, et sokkepar, ei lita pakke med bind, up&go bleier, ei pakke med våtservietter og ei pakke med engangsmekker.
Sokkene jeg fikk, passer nok om 3-4 år hehe badebleier var også med i min pakke[:)]
ORIGINAL: melhuspia
Sokkene jeg fikk, passer nok om 3-4 år hehe badebleier var også med i min pakke[:)]
ORIGINAL: høstbebis10
det var ikke badebleie i min pakke, kanskje før at den skulle nordover[8D][8D][8D]
Det er ikke lov og bruke badebleie på babysvømminga her så da var det likegreit
ORIGINAL: Malin A
det var ikke badebleie i min pakke, kanskje før at den skulle nordover[8D][8D][8D]
hva bruker dere da[:-]
ORIGINAL: Stjernejenten
ORIGINAL: Malin A
hva bruker dere da[:-]
Sikkert badebuksebleie og ikke engangs. Det er iallefall det de selger på babysvømmingen her.