Da er dette neste og siste ting på lista 
Litt lettere å vite denne gang hva jeg skal pakke med meg mn så er det jo 3 år siden sist så en glemmer vel litt
Har uansett tenkt
- mørke vide bukser
- go plass truser
- lambi dopapir
- lader/kamera
- purelan
- amme bh og amme topp
- toalettsaker
Kommer ikke til å pakke me meg morgenkåpe, bruker det knapt hjemme og syns den tar mer plass enn jeg har behov for
snacks/mat husker jeg at jeg fikk på sykehuset både under og etter fødsel... Husker jeg fikk saft under sist
smertestillende som naproxen har de på sus, hadde masse etterrier og vil jo da få mer denne gang... Ser mange tar me håndkler mn orker ikke dra me hjem igjen å vaske så får heller stå i det hvis de er små
Hva har dere i bagen?
Til vesla blir det litt klær, hentesett, teppe, liten bamse og en søt liten sløyfeklemme, sønnen vår hadde maaasse hår så tipper hun også har d
Litt lettere å vite denne gang hva jeg skal pakke med meg mn så er det jo 3 år siden sist så en glemmer vel litt
Har uansett tenkt
- mørke vide bukser
- go plass truser
- lambi dopapir
- lader/kamera
- purelan
- amme bh og amme topp
- toalettsaker
Kommer ikke til å pakke me meg morgenkåpe, bruker det knapt hjemme og syns den tar mer plass enn jeg har behov for
Hva har dere i bagen?
Til vesla blir det litt klær, hentesett, teppe, liten bamse og en søt liten sløyfeklemme, sønnen vår hadde maaasse hår så tipper hun også har d