Innhold fødebag

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Da er dette neste og siste ting på lista :p
Litt lettere å vite denne gang hva jeg skal pakke med meg mn så er det jo 3 år siden sist så en glemmer vel litt :)
Har uansett tenkt
- mørke vide bukser
- go plass truser :p
- lambi dopapir
- lader/kamera
- purelan
- amme bh og amme topp
- toalettsaker

Kommer ikke til å pakke me meg morgenkåpe, bruker det knapt hjemme og syns den tar mer plass enn jeg har behov for :) snacks/mat husker jeg at jeg fikk på sykehuset både under og etter fødsel... Husker jeg fikk saft under sist :-) smertestillende som naproxen har de på sus, hadde masse etterrier og vil jo da få mer denne gang... Ser mange tar me håndkler mn orker ikke dra me hjem igjen å vaske så får heller stå i det hvis de er små :)

Hva har dere i bagen?

Til vesla blir det litt klær, hentesett, teppe, liten bamse og en søt liten sløyfeklemme, sønnen vår hadde maaasse hår så tipper hun også har d :-)

Da er dette neste og siste ting på lista :p
Litt lettere å vite denne gang hva jeg skal pakke med meg mn så er det jo 3 år siden sist så en glemmer vel litt :)
Har uansett tenkt
- mørke vide bukser
- go plass truser :p
- lambi dopapir
- lader/kamera
- purelan
- amme bh og amme topp
- toalettsaker

Kommer ikke til å pakke me meg morgenkåpe, bruker det knapt hjemme og syns den tar mer plass enn jeg har behov for :) snacks/mat husker jeg at jeg fikk på sykehuset både under og etter fødsel... Husker jeg fikk saft under sist :) smertestillende som naproxen har de på sus, hadde masse etterrier og vil jo da få mer denne gang... Ser mange tar me håndkler mn orker ikke dra me hjem igjen å vaske så får heller stå i det hvis de er små :)

Hva har dere i bagen?

Til vesla blir det litt klær, hentesett, teppe, liten bamse og en søt liten sløyfeklemme, sønnen vår hadde maaasse hår så tipper hun også har d :)
Åå, det har jeg ikke tenkt på, at hun kanskje kan ha hår til klemme allerede:)
Har skrevet opp alle toalettsaker i tillegg til din liste. Pluss ammeinnlegg, innesko, lang cardigan, notatbok og penn (man glemmer visstnok fort:p), helsekortet og klær til hjemreisen:)

Her har dere jo fått med det meste.. kommer ikke på mere i farten!
Jeg har også kjøpt noe søt hårpynt til vesla i tilfelle hun har masse hår.
Eldstemann hadde så masse hår at jeg måtte klippe luggen når han var bare noen uker gammel. ;)
Jeg pakka en liten "nødløsning" på onsdag etter kontrolltime hos legen, siden vi er på hytta nå. Står klar hjemme i tilfelle jeg må reise i full fart. Men skal pakke den skikkelig når jeg kommer hjem på mandag. Bare 4 uker igjen og greit å ha den klar. Kjenner det begynner å nærme seg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her har dere jo fått med det meste.. kommer ikke på mere i farten!
Jeg har også kjøpt noe søt hårpynt til vesla i tilfelle hun har masse hår.
Eldstemann hadde så masse hår at jeg måtte klippe luggen når han var bare noen uker gammel. ;)
Jeg pakka en liten "nødløsning" på onsdag etter kontrolltime hos legen, siden vi er på hytta nå. Står klar hjemme i tilfelle jeg må reise i full fart. Men skal pakke den skikkelig når jeg kommer hjem på mandag. Bare 4 uker igjen og greit å ha den klar. Kjenner det begynner å nærme seg.

Er på hytta nå selv og har også pakket en mini fødebag med det aller mest nødvendige :) Så pakker jeg skikkelig når ferien er over! Fint med sånne lister, så man kan sjekke at man har fått med alt :D Er 5 uker og 2 dager til termin, så ser ikke for meg at noe skjer ennå (blir vel sikkert overtid :p ), men greit å være forberedt...

Er på hytta nå selv og har også pakket en mini fødebag med det aller mest nødvendige :) Så pakker jeg skikkelig når ferien er over! Fint med sånne lister, så man kan sjekke at man har fått med alt :D Er 5 uker og 2 dager til termin, så ser ikke for meg at noe skjer ennå (blir vel sikkert overtid :p ), men greit å være forberedt...
Greitt å ha en liten bag klar. For man vet jo aldri.
Har kjent det har begynt å skje noe, legen mente det var modning på gang. Og råda meg til å være klar.

Greitt å ha en liten bag klar. For man vet jo aldri.
Har kjent det har begynt å skje noe, legen mente det var modning på gang. Og råda meg til å være klar.

Man vet aldri nei! Ei venninne av meg skulle gjøre alt i de tre ukene før termin, men rakk aldri så langt! Litt tidlig for lille å komme nå, men håper på noe modning snart :D Ligger med hodet ned, men ellers lite forberedt til fødsel :confused: Men du har født før, så ting skjer jo gjerne litt før på flergangsfødende (bortsett fra festing av hodet)?:rolleyes:

Man vet aldri nei! Ei venninne av meg skulle gjøre alt i de tre ukene før termin, men rakk aldri så langt! Litt tidlig for lille å komme nå, men håper på noe modning snart :D Ligger med hodet ned, men ellers lite forberedt til fødsel :confused: Men du har født før, så ting skjer jo gjerne litt før på flergangsfødende (bortsett fra festing av hodet)?:rolleyes:
Det kan lett skje litt før enn forventet ja.. veldig tilfeldig egentlig.
Merker at ting skjer mye før nå med nr.3. Men håper hun venter to uker til i allefall.
Hun lå med hodet godt ned i bekkenet allerede i uke 32. Og festa i uke 35. Med førstemann festa hodet seg, men ikke så tidlig..
Festa seg ikke med nr.2. Lå helt skjevt ned i bekkenet helt til fødselen starta. Det var ubehagelig!
Så veldig forskjellig.
Ble satt i gang med de to, men legen mente det kom til å gå av seg selv nå.
Håper på det :)
Spennende tid framover!!! ;)

Det kan lett skje litt før enn forventet ja.. veldig tilfeldig egentlig.
Merker at ting skjer mye før nå med nr.3. Men håper hun venter to uker til i allefall.
Hun lå med hodet godt ned i bekkenet allerede i uke 32. Og festa i uke 35. Med førstemann festa hodet seg, men ikke så tidlig..
Festa seg ikke med nr.2. Lå helt skjevt ned i bekkenet helt til fødselen starta. Det var ubehagelig!
Så veldig forskjellig.
Ble satt i gang med de to, men legen mente det kom til å gå av seg selv nå.
Håper på det :)
Spennende tid framover!!! ;)

Veldig spennende ja! Venter på oppdatering om alle fødselene her på forumet, og håper noen deler fødehistorien til oss nysgjerrige førstegangs! Har vært med på fødsel før, men alltid kjekt å få høre fra andre om deres opplevelser :D ble du satt i gang på grunn av overtid (du trenger ikke svare hvis det er for privat..)? Skal på vekstkontroll i morgen på sykehuset, det blir spennende og noe å se frem til i alle fall :)

Veldig spennende ja! Venter på oppdatering om alle fødselene her på forumet, og håper noen deler fødehistorien til oss nysgjerrige førstegangs! Har vært med på fødsel før, men alltid kjekt å få høre fra andre om deres opplevelser :D ble du satt i gang på grunn av overtid (du trenger ikke svare hvis det er for privat..)? Skal på vekstkontroll i morgen på sykehuset, det blir spennende og noe å se frem til i alle fall :)
Jeg ble satt i gang rund termin med begge to. Gikk bare to og tre dager over heldigvis.
Ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning med nr.1, og med nr.2 begynte jeg å lekke fostervann. Var moden med nr.2, men sto skjeivt i bekkenet. Fikk en modningstablett. Så kom han!
Men var ikke klar med 1. mann, og måtte bli satt i gang med ballongkateter og drypp. Det var ubehagelig.
Spennende å høre andre sine fødselshistorier.
Lykke til på vekstkontroll!!

Back
Topp