Innhandling?

1mams

Blir kjent med forumet
Sikkert spurt om før.. Men siden det ikke er så aktuell tråd lengre da, når starter dere egentlig å handle? Type de store tingene for de som ikke har de fra før? :p Førstegangs her i uke 13/14 og aner ikke hva jeg skal ta meg til, blir jo så rastløs!!

Jeg har ikke handlet noe. Har likevel sett meg ut hva jeg trenger og hva jeg ønsker å legge penger i og hva jeg vil kjøpe brukt. Det hjelper på kjøpetrangen :-)

Jeg begynte etter oul sist. Det blir nok ikke noe innkjøp før oul nå heller.

Har heller ikke begynt, kun kjøpt en body ;) Blir nok ikke noe særlig før OUL her heller, om vi ikke kommer over noen skikkelige kupp før det :)

Jeg tenker at de store dyre tingene er greit for dere å få i hus så du ikke er så sliten og at kostnaden spres utover en lengre periode :) Dere kan ønske dere flere av de store tingene tul jul kanskje? Det er jo supert å få pengebidrag eller gaver :)

Husker ikke når vi begynte med innkjøp, men seng, bilstol og hylle/kommode ble handlet nokså tidlig :) vi har ikke kjøpt mye til førstemann, så jeg anbefaler å kjøp det helt nødvendige først og vent og se om du trenger dyre, men mindre viktige ting litt senere eller etter fødsel :)

Tor jeg starter etter jul, må først se hva vi har fra før.

Jeg er ikke motivert til å gjør klart for den babyen og er litt bekrymert over det...

Jeg hadde termin i april sist gang også, og da husker jeg vi fikk kjøpt mye på veldig gode tilbud på Black Friday og de julekalender-tilbudene som mange babybutikker har. Er ikke sikkert det blir det samme nå, men husker at det var mange bedre tilbud før jul enn etter jul...

Jeg hadde termin i april sist gang også, og da husker jeg vi fikk kjøpt mye på veldig gode tilbud på Black Friday og de julekalender-tilbudene som mange babybutikker har. Er ikke sikkert det blir det samme nå, men husker at det var mange bedre tilbud før jul enn etter jul...

Det er en god idé! Gid de hadde hus på salg :D

Vi har kjøpt inn vogn! Litt tidlig, men fikk veldig godt tilbud. Synes også det er greit å spre de store kostnadene utover lengre tid. Nå blir det ikke mer handling før OUL da :)

Vi har kjøpt inn litt klær etter vi fikk vite kjønnet, også har vi kjøpt inn et babynest. Regner med vi kjøper endel på black friday og tilbudene som kommer etter det :) Vogn vil vi nok vente en stund med siden vi skal ha Bugaboo og den er aldri på tilbud. Holder på å rydde ut av boden nå så vi får god plass til all shoppingen på black friday :)

Jeg skal på juleshopping til ullared til uka. Da tenkte jeg å shoppe litt basis ting til babyen. Vet jo ikke om det er en jente eller gutt enda, så blir nok mye nøytrale ting.....Gleder meg til å handle inn litt. Men forsatt redd for å jinxe det....Men håper jo at den lille koser seg i magen min og blir der, 16+3 nå.

Vi kjøpte alt mot slutten sist, sånn rundt februar-mars med termin 20.mai. Nå er jeg på utkikk etter litt brukt, så det tar jeg når det dukker opp noe. Klær blir fra oul og fremover. Har jo så masse fra før, særlig om det blir jente nå også :)

Har kjøpt bilstol på tilbud. Prøver å slå til når det er veldig gode tilbud og fordele de største utgiftene utover. Klær og sånt venter jeg nok med til etter OUL og jeg vet kjønnet sikkert.

Ellers har vi noe fra større barn, men mye er solgt.

Har bare kjøpt vogn og en body :) Vogna dukka opp på finn, så jeg bare slo til. Var så og si ikke brukt, og til halve prisen av ny-pris.

Skal på oul torsdag, etter det starter nok handlinga litt opp. Har noe fra sist, som bilstol, brystpumpe, stellebord (men med nytt bad på gang er jeg redd det blir nytt stellebord også :p ) og litt småtteri.

Må ha seng, nest og klær ihvertfall!

Jeg koser meg mye å ser på hva jeg vil ha innimellom. Det er stor forskjell kontra hva vi trenger og hva jeg vil ha :p satt av 2000,- hver mnd i 6 mnder nå og de er øremerket baby. Kjøper mest sannsynlig brukt vogn men ny bag for å få akkurat den jeg vil ha :)
Har litt tøy, sengetøy, leker, tripptrapp og bøyle etter de andre barna.. er ikke så mye jeg trenger og det meste er ulltøy, stellematte, kommode, bilstol og har skikkelig lyst på koppholder til vogna denne gangen

Back
Topp