Innhøstingen er over... Oppdatert

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Møtte på klinikken kl 0900 idag, og fikk da medisiner og et rom å slappe av på..
Etter ca 1/2 time ble vi hentet inn av legen..
Han gjorde meg klar til uttak. Litt ubehagelig, men absolutt mulig å overleve..
Så ser jeg plutselig på ul-skjermen - en nål i eggstokken..
Det viser seg at han har startet uttaket.. [:D]
Hadde ikke smerter i det hele tatt.. Var to eggposer jeg kjente han gikk inn i, men de lå litt tungvint til..
Når gyn gjorde seg ferdig, og begynte å gå rundt i rommet måtte jeg spørre mannen og sykepleieren
om han hadde husket å hente egg fra begge eggstokkene. [:D][:D]
Sykepleier begynte å le, og kunne berolige at det hadde han.. [:D]

Resultat etter uttak: 18 egg, etter som de kunne se såg de fine ut..

------------------------------------------------------------------------------------------------
Litt skuffet over befruktningen. Bare 6 egg.. Men har jo en risiko når de fikk så mange egg. 6 umodne og de siste var ikke delt seg skikkelig til nå..

ORIGINAL: Nesing

Oi, det var mange egg! Spennende med befruktningen og jeg håper dere får et lite lager med fryseegg i tillegg. Lykke til! [:)][:)]

Signerer Nesing [:)] Så bra resultat! Det er jo helt kanon! [:D]

oioioioi, bøyer meg for deg, du kan virkelig produsere egg Der må det bli en haug med gullegg både til innsetting og i frysen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Lille Mille

Oi, det var mange egg! Spennende med befruktningen og jeg håper dere får et lite lager med fryseegg i tillegg. Lykke til! [:)][:)]

Signerer Nesing [:)] Så bra resultat! Det er jo helt kanon! [:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

oioioioi, bøyer meg for deg, du kan virkelig produsere egg Der må det bli en haug med gullegg både til innsetting og i frysen[:)][:)][:)]

ORIGINAL: TrineM83

ORIGINAL: RANDÅLF

wow!!

Lykke til i morgen og fredag også! Snart er du ruger! [:)]

det var en strålende nyhet så mange fine egg

ORIGINAL: fruit

Lykke til i morgen og fredag også! Snart er du ruger! [:)]

Det burde jo være nok å ta av her ja [;)] Da krysser jeg fingrene for mange flott befruktede egg på frys og en-to til deg på fredag!!

Takk for alle hilsninger!
Satser på mange befruktede, slik at det blir et/to inn og en haug i fryseren..

Var litt på shopping etter uttaket, så hjem for å slappe av. Nå i kveld kjenner jeg at de har tatt ut en del..
Utrolig støl i mage.. Vondt å skifte stilling når en har vært i ro en stund..
Men går nok gradvis over.. [:D]

Det var mnage egg, spent på å høre hvordan det går med befruktningen i morgen...
lykke til og krysser fingra for at du for noen snøbabyer også i fryseren etter hvert....

Oppdatert i første innlegg..

Skjønner godt at du er skuffet når du i utgangspunktet fikk ut så mange egg, men du trenger bare ett Gullegg vet du!! Og da har du fortsatt noen til overs som kan fryses[:)]..
Lykke til! Klem

Å ja 6 egg som er befruktet til nå er jo mange det[:)][:)][:)] Dette kommer til å gå så bra skal du se[:)][:)][:)]

Back
Topp