inngrodde hår nedentil

heksa

Elsker forumet
Jeg har fått et par inngrodde hår nedentil. Hvordan får jeg det vekk? Må man til legen? Har barbert meg i årevis, men aldri hatt dette problemet før.

Jeg har ikke hatt det nedentil, men har hatt noen inngrodde hår på beina.. har somregel ikke gjort noe med det, så har det gått over av seg selv :)

Ja var det jeg også håpet på, men har hatt de en liten stund nå og ser ikke ut som de har tenkt å forsvinne :(

Hjelper kanskje ikke når du allerede har det, men jeg bruker alltid RFSU Hair Helper etter barbering nedentil. :) Hva med å sitte litt i grønnsåpe? Er det veldig ømt og vondt hadde jeg ringt legen.

Jeg bruker å få noen i lysken noen ganger. Da bruker jeg en nål for å få ut håret :)

Hvis du får tak i håret tak du ta det ut med pinsett?

Jeg bruker å få noen i lysken noen ganger. Da bruker jeg en nål for å få ut håret :)
Samme her, pirk det ut og napp det, så er problemet borte.
Hvis det har blitt litt betent er det vanskelig å få tak i det, men det pleier å hele fortere når jeg har fått det ut.

Jeg skrubber alltid huden grundig der jeg barberer, for å redusere inngrodde hår, og det funker godt for meg. Sjelden det oppstår.

hvorfor er det ikkje noen som bruker hansker i de videoene ..iiish!! :sick006

Fy søren!
Håper jeg aldri får noe slikt! Hva i alle dager skal du gjøre med den nedentil da?

Tror jeg bare må vente tålmodig til den er klar. Er kjempeekkelt. Fuler meg såååå sexeh (!)

Tror jeg bare må vente tålmodig til den er klar. Er kjempeekkelt. Fuler meg såååå sexeh (!)

En kollega hadde en sånn i undelivet. Hun måtte til lege å tømme den 4 dager på rad :(

Og forresten takk for linkene, nå har jeg sett ørten sånne ekle videoen :wtf

Tusen takk for tips å råd alle sammen!! Nå er legetimen bestilt. Fikk ikke det til selv :(

Her bare klemmer jeg på begge sider og håret med roten kommer ut!! Hvis ikke blir det en kul.. Men husk å rens etterpå, fort gjort å bli rød.. :)

Back
Topp