Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: BarniJanuar
jeg har gjort det... på storetåa...
var ganske vondt første dagen, og litt vondt å gå de neste par dagene....
heldigvis(?) gjorde jeg dette i sommer så jeg fikk gått med sandaler, for er umulig å få på seg en sko....
ORIGINAL: Torben sin mamma
heldigvis(?) gjorde jeg dette i sommer så jeg fikk gått med sandaler, for er umulig å få på seg en sko....
Ja er storetåa eg skal ta og! Og no e det jo ganske kaldt så da må eg vel belage meg på å holde meg inne noen dager! [:'(][:'(][:(][&:] Liker det ikkje, men det er vel verdt det når smertene går over! [8D]
ORIGINAL: Torben sin mamma
Ja er storetåa eg skal ta og! Og no e det jo ganske kaldt så da må eg vel belage meg på å holde meg inne noen dager! [:'(][:'(][:(][&:] Liker det ikkje, men det er vel verdt det når smertene går over! [8D]
første dagen må du uansett sitte rolig med beinet høyt for å hindre at det blør for mye....
jeg fikk beskjed om å sitte sånn i et par-tre dager, men er jo begrensa hvor mye man får det til med en liten en i hus....[&:]
det er vondt, men er verre å gå med ingrodd negl[8D]
Lykke til[;)]
ORIGINAL: Durken
Er ikke så veldig behagelig. Men greide å gå.
Var verre når det ble skåret og sydd i tåa også, men det var noe tilleggsgreier.