Inngrodd Negl

Pregoen

Elsker forumet
Noen spm har vørt hos legen og fått fjerna inngrodd negl?
Korleis var foten etterpå?? Greidde du og gå?[:)]

ingen som har gjort det?

ORIGINAL: IngerLise84

jeg har... det gikk helt greit å gå på foten... Men den passet ikke i skoene da.... fikk en STOR bandasje:) 

var det vondt?, kjenner eg gruer meg litt!!

jeg har gjort det... på storetåa...

var ganske vondt første dagen, og litt vondt å gå de neste par dagene....

heldigvis(?) gjorde jeg dette i sommer så jeg fikk gått med sandaler, for er umulig å få på seg en sko....

ORIGINAL: BarniJanuar

heldigvis(?) gjorde jeg dette i sommer så jeg fikk gått med sandaler, for er umulig å få på seg en sko....

Ja er storetåa eg skal ta og! Og no e det jo ganske kaldt så da må eg vel belage meg på å holde meg inne noen dager! [:'(][:'(][:(][&:] Liker det ikkje, men det er vel verdt det når smertene går over! [8D]

ORIGINAL: Torben sin mamma

Ja er storetåa eg skal ta og! Og no e det jo ganske kaldt så da må eg vel belage meg på å holde meg inne noen dager! [:'(][:'(][:(][&:] Liker det ikkje, men det er vel verdt det når smertene går over! [8D]

første dagen må du uansett sitte rolig med beinet høyt for å hindre at det blør for mye....

jeg fikk beskjed om å sitte sånn i et par-tre dager, men er jo begrensa hvor mye man får det til med en liten en i hus....[&:]

det er vondt, men er verre å gå med ingrodd negl[8D]

Lykke til[;)]

ORIGINAL: Torben sin mamma

første dagen må du uansett sitte rolig med beinet høyt for å hindre at det blør for mye....

jeg fikk beskjed om å sitte sånn i et par-tre dager, men er jo begrensa hvor mye man får det til med en liten en i hus....[&:]

det er vondt, men er verre å gå med ingrodd negl[8D]

Lykke til[;)]

Ja var det eg og kom fram til![8D] Heldigvis e Torben liten og gubben e heime så da skal det nok gå bra!

Er ikke så veldig behagelig. Men greide å gå.
Var verre når det ble skåret og sydd i tåa også, men det var noe tilleggsgreier.

ORIGINAL: Durken

Er ikke så veldig behagelig. Men greide å gå.
Var verre når det ble skåret og sydd i tåa også, men det var noe tilleggsgreier.

Var det eg fikk beskjed om at sku skje, ha klipper vekk det som er inngrodd pluss litt til, også skulle han skrape vekk neglebåndet og deretter sy det fast i huden eller no!

wwweeeee...vil ikkje [&:][&:][&:]

Back
Topp