inngravering i gifteringen?

Lehne

Gift med forumet
Januarskatter 2015
vi har bestemt oss for at siden vi nå har vært gift i et år, så er det på tide å inngravere ringene...hehe...

noen som har noen gode forslag sånn på sparket?
vi vil ikke ha det tradisjonelle "din Lehne 060609" eller "din elskede 060609"... har vurdert referanse til et bibelvers, men evnt. hvilket?

Hehe, hørte om noen som hadde gravert inn "din dust for alltid" i hennes ring[8D] Sikkert veeldig internt, og ikke så veldig aktuelt[8D] Måtte bare skrive det[;)] Her har vi den orginale: Din "navn" "dato"
Var flere forslag her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=419475&st=0 bl.a. "hun ville" og "han måtte" [;)] Men også noen saklige[8D]

hehe, takk! :) har og hørt om noen som hadde "lottogevinsten din" inngravert...hehe...

har egentlig lyst på en som jeg har hørt på engelsk, men det blir for langt på norsk... [&:]

Vi har noe så kjedelig som Hilde og Ronny, dato (hans) og Ronny og Hilde, dato (min) [;)]. Ville ikke ha den mest vanlige varianten, men hadde ikke bedre fantasi heller [8D].

Siden vi er svensk-norskt par står det elskede i min och älskade i hans. Kort og passende, liker også at ingen vet hvems ringen er da det ikke står navn eller dato, sikkert veldig sært [;)]

Ikke le .. men i våre står det Hans Sug Meg og i Min Ja Gjerne.. også datoen da...

ORIGINAL: *Ønskebarnet*

Ikke le .. men i våre står det Hans Sug Meg og i Min Ja Gjerne.. også datoen da...

*prøver å la være å le*.... [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lehne

*prøver å la være å le*.... [:D][:D][:D]

Klarte ikke la være [:-][;)][8D]

Er skamorginal her. Står din ..., forlovelsesdato - bryllupsdato[:D] Føler ikke det er plass til så mye i ringen. Men er jo ikke noe man ser til vanlig heller da. Er jo alltid på.

mannen likte dette forslaget:
Fata viam invenient - latinsk - Det er ikke mulig å unngå skjebnen sin

jeg liker godt:
You bring out the best in me
men vet ikke omd et blir plass....

Sorry, men klara verkligen inte o låta bli o skratta [:D] Va den bästa ingraveringen jag har hört nånsin [;)]

ORIGINAL: Hønepøne09

Er skamorginal her. Står din ..., forlovelsesdato - bryllupsdato[:D] Føler ikke det er plass til så mye i ringen. Men er jo ikke noe man ser til vanlig heller da. Er jo alltid på.

derfor jeg vil ha noe unikt [;)] vet jo godt hvem jeg er gift med og når vi ble gift [;)] og siden mannen bestemte datoen tror jeg ikke han glemmer den han heller ! [:D]

i våre forlovelses ringer står det min isteden for din :) Min Lena til han og Min Jan til meg :)
er jo ikke store plassen å gravere på da, så sikkert lurt å ta det kortest mulig. jeg får ikke plass til datoer i min f.eks pga vi har med mellomnavnet hans også. og de 3 diamantene tar opp plass.

I min står det: Marius (h) Kari og datoen vi forlova oss
I hans står det: Kari (h) Marius og datoen vi forlova oss
Skal gravere bryllupsdatoen når vi kommer så langt (4 aug 2012).

der det står (h) har vi et hjerte..

Eg hadde heller ikkje lyst på "da vanlega" i våre ringa.. Men, va da me endte opp me sia me ikkje kom på noken bedre[8D]

Kva me "Den som gir seg er en dritt" ??? [8D] E litt kul den da[;)]

Er morro å ha noe ikke mange andre har :-)[:D][:D]

Er morro å ha noe ikke mange andre har :-)[:D][:D]

Skrulle... [:D][:D][:D] Kanke si at eg er SÅ glad i å bruke kjeften at jeg kunne valg det der gitt

ORIGINAL: Lehne

ORIGINAL: Hønepøne09

derfor jeg vil ha noe unikt [;)] vet jo godt hvem jeg er gift med og når vi ble gift [;)] og siden mannen bestemte datoen tror jeg ikke han glemmer den han heller ! [:D]

Si det når du blir gammel og senil og ikke husker noen ting. Da kan jeg bare sjekke i ringen min, mens du blir stående som ett spørsmålstegn[;)][:D] (hoho. Høy på appelsinmuffins her ja.)

min bror og svigersøster har gravert inn "best før" og datoen de ble gift..[:)]

ORIGINAL: Lene_D

min bror og svigersøster har gravert inn "best før" og datoen de ble gift..[:)]

hah, det er jo litt morsomt da! [:D]

Back
Topp