Innføre flaske før leggetid

dollygirl

Glad i forumet
Det skal jeg gjøre nå, ammer hu først så får hu mme på flaske rett før senga ! dette gjorde jeg med kevin også og det rådet går jeg god for! Barnet blir mer mett og sover bedre gjennom natta samt at du innfører en fin rutine på legging ;) ..

Noen andre som skal det og?!

Men blir ikke barna mette på morsmelk da..? Jeg ammer i senga rett før leggetid, men hvis jeg skulle gitt flaske i tillegg etter amming tror jeg alt hadde kommet opp igjen :P

Gjør det samme selv, litt fordi han sover bedre da, og litt for å venne han til å drikke av flaske, storebror tok ikke flaske så jeg måtte være tilgjengelig nesten hele tia, litt slitsomt i lengden å ikke kunne gå ut på kino eller en liten middag uten baby.

min første var flaskebarn fra uke 6, og hadde god erfaring med det. de sier vell at mme metter litt mer enn morsmelk.. men har ikke begynt med dette selv enda, da jeg prøver og få til amming, selv om det begynner og bli litt slitsomt etter 6 uker med smerter..

min første var flaskebarn fra uke 6, og hadde god erfaring med det. de sier vell at mme metter litt mer enn morsmelk.. men har ikke begynt med dette selv enda, da jeg prøver og få til amming, selv om det begynner og bli litt slitsomt etter 6 uker med smerter..
Man må jo ikke på død og liv amme, synes det er alt for stort amme-press her i landet, for noen går det faktisk ikke så bra.
Venninna mi kan ikke amme ( hun har hatt brystreduksjon) med førstemann fikk hun nesten fødsels-depresjoner pga presset, og at hun følte seg som en dårlig mor siden hun ikke fikk det til.

Det skal jo føles bra for mor også, og 6 uker med smerte høres ikke godt ut :(

Jeg kan forstå at de som ammer gjør det, føler også at de sover lenger og blir mer mette på MME

jepp

oi det gikk litt fort.. he he jepp dem gjør det :) og gir gode rutiner

Back
Topp